Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΣπηλιόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.otherSpiliopoulos, Constantinos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-08-05T09:07:22Z
dc.date.available2019-08-05T09:07:22Z
dc.date.copyright2019-08-05
dc.date.issued2019-07
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00153el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4243
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ τρόπος που οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν το προϊόν και την συνήθεια του καφέ λόγω της αυξανόμενος κατανάλωσης δημιουργεί μεγάλο επιστημονικό ενδιαφέρον για μελέτη. Οι εταιρίες καφέ κρίνεται απαραίτητο να μπορέσουν να κατανοήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών και να δημιουργήσουν ένα διευρυμένο προϊόν το οποίο θα το τοποθετήσουν σωστά στην αγορά. Αυτός είναι και ο στόχος της εν λόγω εργασίας. Στην παρούσα διπλωματική διατριβή μελετήθηκε και παρουσιάζεται επιστημονική βιβλιογραφία που περιγράφει πλήρως και επακριβώς τα βήματα μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ. Ορίστηκαν ακριβώς τα στάδια της τμηματοποίσης, στόχευσης και τοποθέτησης, χρήσιμα για την χάραξη της στρατηγικής του δικού μας προϊόντος και των υπηρεσιών που θα το περιβάλουν μιας και όπως προέκυψε από πρωτογενή και δευτερογενή στοιχεία κλαδικών ερευνών σχετικά με την κατανάλωση καφέ στην χώρα μας, οι καταναλωτές σήμερα είναι πλήρως συνειδητοποιημένοι για τις επιλογές τους. Δίνουν βαρύτητα στην ποιότητα, γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά του καφέ που καταναλώνουν, σχηματίζουν μακροχρόνιες σχέσεις με το σημείο πώλησης και τον επαγγελματία ενώ η τιμή επηρεάζει τις επιλογές τους σε χαμηλότερο επίπεδο. Με τον σχεδιασμό της δικής μας ποσοτικής έρευνας και την χρήση ερωτηματολογίου, αναλύθηκαν και παρουσιάστηκαν στατιστικά στοιχεία τα οποία επιβεβαιώνουν και διευρύνουν τα δευτερογενή συμπεράσματα. Μας οδηγούν στην στόχευση σε τμήματα της αγοράς όπου τα προσδιορίζουν συμπεριφορικά χαρακτηριστικά και το αναζητούμενο όφελος. Η σχέση τιμής ποιότητας που προκύπτει είναι ένας παράγοντας που δεν πρέπει να παραληφθεί στην τοποθέτηση του προϊόντος. Ενώ, το προϊόν κρίνεται απαραίτητο να είναι πλαισιωμένο με καινοτόμες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες και την ανθρώπινη επαφή σε κάθε του σημείο.el_GR
dc.format.extent87 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketing Strategiesel_GR
dc.titleΣτρατηγικές τοποθέτησης νέου προϊόντος στην αγορά του καφέ.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe way consumers view the product and the habit of coffee, due to the increasing consumption, creates a great scientific interest for study. It is necessary for coffee companies to be able to understand the needs of consumers and establish an expanded product which will be placed correctly in the market. This is the aim of this work. During this dissertation, through the appropriate scientific literature we describe the steps of an integrated marketing strategy fully and accurately. Furthermore, we set right the stages of segmentation, targeting and placement that are useful for defining the strategy of our product and the services that would surround it. As it is derived from primary and secondary sectoral survey data on coffee consumption in our country, consumers today are fully aware of their options. They pay attention to the quality, know the characteristics of the coffee consumed, build long-term relationships with the point of sale and professionals/owners while the price affects their choices at a lower level. Through our own quantitative research and the use of a questionnaire, statistical data that have been analyzed and presented confirm and broaden the secondary findings. They lead us into targeting segments where behavioral characteristics and desired benefit have a core value for consumers. The resulting quality price relationship is a factor that should not be omitted in product placement. While the product seems necessary to be flanked by innovative and competitive services and human contact at all points. The value for money outcome, is a factor that should not be omitted in product placement. Finally, it is necessary for the product to be flanked by innovative and competitive services and human contact at all points.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record