Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωλίνας, Δημήτριος
dc.contributor.authorΤάτσινας, Στέργιος
dc.contributor.otherTatsinas, Stergios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-31T08:19:54Z
dc.date.available2019-07-31T08:19:54Z
dc.date.copyright2019-07-31
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2019/00144el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4228
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον των επιχειρήσεων η ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας και του διαδικτύου αποτελούν προτεραιότητα κάθε επιχείρησης που θέλει να συνεχίσει να είναι παρούσα και ανταγωνιστική στο μέλλον έναντι των ανταγωνιστών. Το θέμα της παρούσας διατριβής ήταν το πρόγραμμα διαχείρισης αποθεμάτων V.M.I. Σκοπός της εργασίας αυτής αποτέλεσε η περιγραφή και η μελέτη του συγκεκριμένου προγράμματος καθώς και, η συμβολή του στη δημιουργία συνεργασιών και οικονομιών κλίμακας. Απόρροια αυτής της ανάγκης είναι, μέσω της ανάπτυξης της τεχνολογίας, η εφαρμογή και η ανάπτυξη σε μεγάλο βαθμό της σχέσης win-win. Οι έννοιες της διαχείρισης αποθεμάτων και της ανταγωνιστικής στρατηγικής καθώς και ο συνεχώς αυξανόμενος ρόλος της αλυσίδας εφοδιασμού μιας εταιρείας, για τις οποίες γίνεται αναφορά στην βιβλιογραφική έρευνα του δεύτερου κεφαλαίου, είναι κρίσιμες για τη βιωσιμότητα και την επιτυχία για κάθε εταιρεία που θέλει να πορευτεί με επιτυχία στον μέλλον. Η ανάπτυξη του θέματος έγινε μέσα από πέντε κεφάλαια. Στην βιβλιογραφική έρευνα του δεύτερου κεφαλαίου εξετάστηκε η ανάλυση της δομής, της ιστορικής εξέλιξης και της εφαρμογής του συγκεκριμένου εργαλείου διαχείρισης αποθεμάτων στο λιανεμπόριο με βαρύτητα κυρίως στο πως η χρήση της τεχνολογίας αυτής συμβάλει στη βελτίωση της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ακόμα παρουσιάστηκε στο τι ισχύει σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ η έρευνα εστίασε στο και ερευνητικό μέρος, δηλαδή στη δυνατότητα ανάπτυξης του συγκεκριμένου εργαλείου και σε άλλους τομείς. Τέλος αναδείχθηκαν τα σημεία στα οποία διαφοροποιούνται οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν το συγκεκριμένο σύστημα. Στο τρίτο κεφάλαιο καταγράφηκε ο σκοπός της έρευνας με τον εντοπισμό των κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας και αναπτύχτηκε η μεθοδολογία για την αξιολόγηση του συστήματος VMI. Το τέταρτο κεφάλαιο συμπεριέλαβε τα αποτελέσματα της έρευνας, τόσο της δευτερογενούς με την καταγραφή των βασικότερων διαδικασιών εφαρμογής του VMI σε πρακτικό επίπεδο, (Σ/Μ Μασούτης), όσο και της πρωτογενούς από τα στοιχεία που προέκυψαν μέσω της διενέργειας συνεντεύξεων εργαζομένων της εταιρίας. Η εργασία ολοκληρώθηκε με το πέμπτο κεφάλαιο στο οποίο παρουσιαστήκαν τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την συγκεκριμένη έρευνα καθώς και οι προτάσεις για μελλοντική αξιοποίηση της έρευνας αυτής.el_GR
dc.format.extentvii, 62 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠρόγραμμα διαχείρισης αποθεμάτων V.M.I.el_GR
dc.subjectVendor managed inventory programel_GR
dc.titleΤο V.M.I. ως εργαλείο διαχείρισης αποθεμάτων στο λιανεμπόριο τροφίμων. Δομή, εξέλιξη και εφαρμογέςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn today’s highly competitive business environment the adaptation of digital technology and Internet seem as the highest priority of every enterprise which would like to state its presence and remain vying among competitors. This thesis’ theme has been the analysis of the Vendor Managed Inventory program. In particular, it examined its function and the way this program contributes to the usage results’ improvement of all the parties involved, as well as the creation of economies of scale. At the same time, it studied business examples so as to facilitate the reader form an opinion of how the application of V.M.I. can influence in a positive or negative way business. The inventory management and the competitive strategy concepts in addition to the ever-growing role of replenishment chain, as it is referred in the second chapter of the bibliographical research, are essential for the viability and success of every business which anticipates its future progress. The theme’s development was stated in five chapters. In the second chapter of the bibliographical research it was analyzed the structure, the historical evolution and the application of the specific tool of replenishment (VMI) in retail business putting emphasis mainly on how the use of this technology brings about the advancement of replenishment chain management. Also, in the second chapter it was presented what it is applicable in Greece and abroad while the dissertation focused on the experiment research part meaning on the possibility of using the particular tool in other fields. In the end, the points which make businesses using the particular system differ, while it was also answered the question whether there is the possibility of applying the VMI in other fields, too. In the third chapter it was recorded the aim of the dissertation through the detection of the important criteria of success and it was elaborated the methodology of system’s evaluation. Finally, in order to show the correlation between theory and practice, it was chosen a Greek company to be presented-Supermarkets Masoutis- in which VMI has been applied. The fourth chapter includes the research results both the ones of the secondary research with the record of basic procedures of the VMI’s application and the ones of the primary research stemmed from the elements of the VMI’s application by enterprises in relevant business area. Last but not least, this thesis is complete with the fifth chapter in which there were presented all conclusions originating from the particular dissertation, as well as all suggestions concerning the capitalization of the dissertation in question.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record