Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚωστόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΓεωργιάδης, Παναγιώτης
dc.contributor.otherGeorgiades, Panagiotis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-23T09:06:41Z
dc.date.available2019-07-23T09:06:41Z
dc.date.copyright2019-07-23
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00678el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4199
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία επιχειρεί να αναλύσει διεξοδικά την έννοια της στρατηγικής, τη σημασία της για τις σύγχρονες επιχειρήσεις και άλλα καίρια ζητήματα που άπτονται των στρατηγικών ανάπτυξης, όπως τα είδη που έχουν αναπτυχθεί και οι μέθοδοι για την αξιολόγηση τους. Στόχος είναι μέσω της αποτύπωσης και ανάλυσης της περιπτωσιολογικής μελέτης να αναδειχθούν οι σύνθετες στρατηγικές ανάπτυξης, ως εργαλείο και οδηγός για τις επιχειρήσεις, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μακροβιωσιμότητα και η ευημερία τους. Η μεθοδολογία που ακολουθείται περιλαμβάνει αρχικά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και εν συνεχεία την αποτύπωση της περιπτωσιολογικής μελέτης, προκειμένου να καταγραφεί ο βαθμός συσχέτισης της βιβλιογραφίας με τα ευρήματα της ανάλυσης της περιπτωσιολογικής μελέτης. Τα αποτελέσματα από την ανάλυση της περιπτωσιολογικής μελέτης δείχνουν πως στην εταιρία υπάρχει απουσία στρατηγικής σε μια περίοδο που έχει οξυνθεί ο ανταγωνισμός στον κλάδο και έχουν αλλάξει οι συνήθειες των καταναλωτών. Συμπεραίνεται πως υπάρχει αδήριτη ανάγκη στην εταιρία ο σχεδιασμός και η άμεση υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδίου με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, ώστε να μπορέσει να εξελιχθεί και να επιβιώσει στον εμπορικό κλάδου που δραστηριοποιείται.el_GR
dc.format.extent76 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣύνθετες στρατηγικές ανάπτυξης ανάλυση περιβάλλοντος
dc.subjectAdvanced strategies for development
dc.subjectΑνάλυση περιβάλλοντος
dc.subjectEnvironmental analysis
dc.subjectΜοντέλα αξιολόγησης και επιλογής στρατηγικής
dc.subjectEvaluation and strategy selection models
dc.titleΣύνθετες εταιρικές στρατηγικές ανάπτυξης.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis diploma thesis attempts to analyze in detail the concept of strategy, its importance for modern businesses and other key issues related to the strategy, such as the methods for its evaluation. The aim is to capture and analyze the case study as well as complex development strategies, as a tool and guide for businesses to ensure their longevity and well-being.The methodology followed initially includes a bibliographic review and then an outline of the case study in order to record the degree of correlation of the literature, with the findings of the case study analysis. The results from the analysis of the case study show that there is no strategy in the company, at a time when competition in the industry has been heightened and consumers' attitude is changed. It is concluded that there is a pressing need for the company to plan and immediately implement a strategic plan with a long-term horizon, so that it can developed and survive in the commercial sector in which it operates.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής