Σύνθετες εταιρικές στρατηγικές ανάπτυξης.
Abstract
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναλύσει διεξοδικά την έννοια της στρατηγικής, τη σημασία της για τις σύγχρονες επιχειρήσεις και άλλα καίρια ζητήματα που άπτονται των στρατηγικών ανάπτυξης, όπως τα είδη που έχουν αναπτυχθεί και οι μέθοδοι για την αξιολόγηση τους. Στόχος είναι μέσω της αποτύπωσης και ανάλυσης της περιπτωσιολογικής μελέτης να αναδειχθούν οι σύνθετες στρατηγικές ανάπτυξης, ως εργαλείο και οδηγός για τις επιχειρήσεις, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μακροβιωσιμότητα και η ευημερία τους. Η μεθοδολογία που ακολουθείται περιλαμβάνει αρχικά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και εν συνεχεία την αποτύπωση της περιπτωσιολογικής μελέτης, προκειμένου να καταγραφεί ο βαθμός συσχέτισης της βιβλιογραφίας με τα ευρήματα της ανάλυσης της περιπτωσιολογικής μελέτης.
Τα αποτελέσματα από την ανάλυση της περιπτωσιολογικής μελέτης δείχνουν πως στην εταιρία υπάρχει απουσία στρατηγικής σε μια περίοδο που έχει οξυνθεί ο ανταγωνισμός στον κλάδο και έχουν αλλάξει οι συνήθειες των καταναλωτών. Συμπεραίνεται πως υπάρχει αδήριτη ανάγκη στην εταιρία ο σχεδιασμός και η άμεση υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδίου με μακροπρόθεσμο ορίζοντα, ώστε να μπορέσει να εξελιχθεί και να επιβιώσει στον εμπορικό κλάδου που δραστηριοποιείται.