Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπουράς, Χρήστος
dc.contributor.authorΓαλάνης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.otherGalanis, Constantinos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-22T07:34:12Z
dc.date.available2019-07-22T07:34:12Z
dc.date.copyright2019-07-22
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00706el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4191
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι να ανακαλύψει την επίδραση των social media στο marketing και κατά προέκταση στη διαφήμιση και τις πελατειακές σχέσεις εταιρειών στο νομό Αττικής. Για το σκοπό αυτό, διενεργήθηκε μια έρευνα ερωτηματολόγιου, από την οποία αποκαλύφτηκε ότι τα social media αποτελούν ένα πολύτιμο εργαλείο στην υπάρχουσα στρατηγική marketing των σύγχρονων εταιρειών.el_GR
dc.format.extent79 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ επιχειρήσεωνel_GR
dc.subjectMarketing of businessel_GR
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσης -- Μάρκετινγκel_GR
dc.subjectSocial networks -- Marketingel_GR
dc.titleΗ επίδραση των social media στο marketing εταιρειών διαφορετικών βιομηχανικών κλάδων στο νομό Αττικής.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this research is to discover the impact of social media on the marketing and by expansion on advertising and customer relations in the prefecture of Attica. For this purpose, a questionnaire survey was conducted, which showed that social media is a valuable tool in the existing strategic marketing of contemporary companies.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής