Η επίδραση των social media στο marketing εταιρειών διαφορετικών βιομηχανικών κλάδων στο νομό Αττικής.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2019-05Συγγραφέας
Γαλάνης, Κωνσταντίνος
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να ανακαλύψει την επίδραση των social media στο marketing και κατά προέκταση στη διαφήμιση και τις πελατειακές σχέσεις εταιρειών στο νομό Αττικής. Για το σκοπό αυτό, διενεργήθηκε μια έρευνα ερωτηματολόγιου, από την οποία αποκαλύφτηκε ότι τα social media αποτελούν ένα πολύτιμο εργαλείο στην υπάρχουσα στρατηγική marketing των σύγχρονων εταιρειών.