Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧασάπης, Κρίστης
dc.contributor.authorHoplaros, Christos
dc.contributor.otherΧόπλαρος, Χρήστος
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-11T06:00:23Z
dc.date.available2019-07-11T06:00:23Z
dc.date.copyright2019-07-10
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.otherMBA/2019/00669el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4173
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractIn the current thesis we will present a business plan of a private music school, which is planned to begin operations next year. A lot of reasons, such as technology development, new educational approaches and competition, make it mandatory for this music school to be modernized and innovative in order to be able to stay active in the music education area. The analysis begins with a brief analysis of music education and a profile for our school. Afterwards a marketing plan is presented, as well as an environmental analysis regarding our business. In addition, we will study its financial analysis after our investment in order to see if our music school will have the expected profits and the expected educational outcome, which is our students’ success. Finally, we will use data gathered from our research questionnaire in order to decide whether we should proceed with our plan or alter it in relation to our participant’s answers. All the above elements are mentioned analytically in their corresponding chapters, as well as the research questionnaire and participant’s answers.  el_GR
dc.format.extent50 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel_GR
dc.titleBusiness plan for a private music schoolel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΗ παρούσα διατριβή έχει ως σκοπό την παρουσίαση επιχειρηματικού πλάνου ενός Ωδείου, το οποίο προγραμματίζεται να αρχίσει να λειτουργεί τον επόμενο χρόνο. Πληθώρα λόγων, όπως για παράδειγμα οι τεχνολογικές εξελίξεις, οι μοντέρνες μέθοδοι διδασκαλίας και ο ανταγωνισμός, καθιστούν αναγκαία την εξέλιξη και την καινοτομία του Ωδείου μας ούτως ώστε αυτό να μπορεί να παραμείνει ενεργό στο χώρο της μουσικής εκπαίδευσης. Η ανάλυση ξεκινάει με μια σύντομη βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τη μουσική εκπαίδευση καθώς επίσης με την παρουσίαση του προφίλ που θα έχει το Ωδείο. Ακολούθως παρουσιάζεται το πλάνο μάρκετινγκ και η ανάλυση περιβάλλοντος σχετικά με την επιχείρησή μας. Επιπρόσθετα θα μελετήσουμε τη χρηματοοικονομική ανάλυση του Ωδείου σε σχέση με την επένδυση μας ούτως ώστε να δούμε κατά πόσο θα έχει την οικονομική απόδοση που περιμένουμε και τα επιδιωκόμενα εκπαιδευτικά αποτελέσματα, που δεν είναι άλλα από τις επιτυχίες των μαθητών μας. Τέλος, θα αναλύσουμε δεδομένα που θα προκύψουν από τα ερωτηματολόγια της έρευνας μας με σκοπό να αποφασίσουμε τελικά αν θα πρέπει να προχωρήσουμε με το επιχειρηματικό μας πλάνο, ή ακόμα και αν θα πρέπει να το τροποποιήσουμε ανάλογα με τις απαντήσεις των εμπλεκόμενων. Όλα τα πιο πάνω αναφέρονται λεπτομερώς στα αντίστοιχα κεφάλαια της μελέτης, όπως επίσης παρουσιάζεται το ερωτηματολόγιο και οι απαντήσεις που πήραμε από αυτό.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής