Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσσιώτης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΧριστοφόρου, Ανδρονίκη
dc.contributor.otherChristophorou, Androniki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-11T05:56:27Z
dc.date.available2019-07-11T05:56:27Z
dc.date.copyright2019-07-10
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.otherMBA/2019/00671el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4162
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός και στόχος αυτής της Μεταπτυχιακής Διατριβής είναι ο προσδιορισμός εκείνων των παραμέτρων μέσα από τις γνώσεις του ΜΒΑ που θα δημιουργούν ένα νέο Πρότυπο Τμήμα με σκοπό να προσδιοριστούν εκείνη οι τρόποι διοίκησης που να προάγουν πρώτα το ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον μεταξύ Προϊσταμένου και Υφισταμένων που κατεπέκταση θα αντανακλάτε στην εξυπηρέτηση των πελατών άλλα και στην αύξηση της παραγωγικότητας. Βασικά ερευνητικά ερωτήματα Μπορεί ένας σύγχρονος και δημιουργικός προϊστάμενος να καταφέρει να κινήσει το φιλότιμο και την εργατικότητα του σύγχρονου εργαζόμενου άλλα και του παλιού υπαλλήλου που έζησε κάποιες παλιές νοοτροπίες ώστε να οδηγήσει την εταιρεία εκεί που πρέπει να είναι; Πως η παλιά εμπειρία Διοίκηση μπορεί να βοηθήσει στην δημιουργία ενός νέου Τμήματος με την εφαρμογή των καλών εχόντων και η αποφυγή των κακών; Μπορεί ένας μέσο υπάλληλος να είναι ικανοποιημένος από τις μηνιαίες απολαβών του με βάση τα προσόντα του και την συνολική του προσφορά στον χώρο της εργασίας του; Αναγκαιότητα και σπουδαιότητας έρευνας H αναγκαιότητα και σπουδαιότητα της έρευνας είναι μεγάλη και σκοπό έχει να βγάλει πολλές εταιρείες που έζησαν την ‘δόξα’ πριν την κρίση με το να χρησιμοποιούν παλιές πρακτικές και νοοτροπίες που έφτανα κάποτε και τα όρια της παραβατικότητας και για τις εταιρείες που επιβίωσαν μέσα στην κρίση και τώρα ανακάμπτουν χρησιμοποιώντας νέες ιδέες αλλά και νέα ρίσκα επενδύοντας σε νέους ανθρώπους όχι μόνο στο σώμα αλλά και στην ψυχή. Η παρούσα διατριβή εξετάζει κατά πόσο ο σύγχρονος τρόπος Διοίκησης σε σχέση με τον Παλαιό στο Δημόσιο και ευρύτερο τομέα αν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καιρών. Όπως επίσης και ο τρόπος διοίκηση σε ένα νέο τομέα των ανθρώπινων πόρων μπορούν να βελτιώσουν ή να μειώσου την παραγωγή. ‘Εξετάζεται επίσης, αν είναι μια σύγχρονη πρόκληση για αυτούς που ψάχνονται και έχουν όραμα για ένα καλύτερο και πιο δίκαιο κόσμο τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στον τρόπο σκέψης και ζωής του σύγχρονου ανθρώπου. Είναι σημαντικό ο σύγχρονος επαγγελματίας να αποβάλει τα παλαιά έχοντα του παλαιού τρόπου διοίκησης, ζωής και μέσα από τον επαγγελματισμό που φαίνεται διαθέτει ο Δυτικός Κόσμος σε συνδυασμό με τον Μεσογειακό τρόπο σκέψης και τρόπο ζωής να καταφέρει να έχει ένα επιτυχημένο επαγγελματία και ταυτόχρονα ένα επιτυχημένο και ευτυχισμένο άνθρωπο. Η παρούσα Διπλωματική Διατριβή επιχειρεί μέσα από την διεθνή βιβλιογραφία να προσδιορίσει εκείνους τους επιστημονικούς τρόπους που μπορούν να πετύχουν εκείνο τον τρόπο οργάνωσης, διοίκησης αλλά και διαχείρισης μιας επιτυχούς επιχείρησης μέσα από την δημιουργία ενός νέου τμήματος και την διαχείριση του. Είναι πολύ σημαντικό τόσο για την υγιή εξέλιξη του τομέα άλλα και την ψυχική υγεία του ατόμου, το άτομο να εργάζεται μέσα σε ένα υγιείς και δημιουργικό περιβάλλον που να μην τον καταπιέζει αλλά να τον σέβεται και να αναδεικνύει τις ικανότητες του. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για την έννοια της ομάδας και πως αυτή αναπτύσσεται αποτελεσματικά, ενώ αναφέρονται τα στάδια ανάπτυξης της ομάδας μέσα από τη επιλογή των κατάλληλων ατόμων μέσα από διαδικασίες, ενώ στη συνέχεια γίνεται αναφορά για του τρόπους υποστήριξης και παροχής ανάπτυξης της ομάδας, ακόμη επισημαίνονται πιθανά εμπόδια στην αποτελεσματική λειτουργία των ομάδων. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στο θεωρητικό υπόβαθρο για τους λόγους αποτυχίας/ επιτυχίας στην Διοίκηση μέσα από την ανασκόπηση της διεθνής βιβλιογραφίας, ενώ αναλύεται το τί είναι ‘Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, αναλύεται ακόμη η σύγχρονη Διαχείριση ανθρώπινων πόρων, του δυναμικού στρατηγικού σχεδιασμού και της στρατηγικής Διαχείρισης ανθρώπινου Δυναμικού. Γίνεται επίσης αναφορά για τον κύκλο ζωής της επιχείρησης- σχεδιασμό και λήψη αποφάσεων. Πρόσθετα γίνεται αναφορά για το που πρέπει να εστιάζεται το πρόβλημα σου σύγχρονου μάνατζμεντ τόσο στις επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, όσο και του δημόσιου. Γίνεται αναφορά στον ανθρώπινο παράγοντα και στην πυραμίδα του Maslow αυτή πως επηρεάζει την ζωή των εργαζόμενων. Στο τέλος του κεφαλαίου γίνεται ανάλυση για τον αναξιοκρατικό τρόπο αξιολόγησης και ανέλιξης. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για το πως γίνεται το σωστό Μανατζεμντ, οι λειτουργίες που το συνοδεύουν, η έννοια και ο ορισμός του προγραμματισμού στο Μάνατζμεντ, τυπολογία των στόχων και των σχεδίων του, επισημαίνονται επιγραμματικά τα εμπόδια για ένα καλό προγραμματισμό και συνεχίζεται με την έννοια και τον ορισμό της οργάνωσης, ποιος έχει την εξουσιοδότησή του προϊσταμένου, ενώ αναλύεται η ευθύνη του μάνατζερ και της ομάδας του και ποια είναι τα πλεονεκτήματα του σωστού μάνατζμεντ. Στο τέταρτο κεφάλαιο επισημαίνεται το πρόβλημα, που είναι ο φαύλος κύκλος αναξιοπιστίας των εργαζομένων, εξετάζονται σχέσεις ικανοποίησης μεταξύ του μηνιαίου μισθού, τους μήνες υπηρεσίας, την ηλικία, το φύλο και την φύση της εργασίας (τεχνική ή γραφειακή) με άριστο βαθμό το 7 και ελάχιστο το 1. Μέσα από το δείγμα 30 εργαζομένων απαντώνται ερωτήματα τα οποία επισυνάπτονται στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ως Παράρτημα. Με την χρήση του λογισμικού της Excel γίνονται διαγράμματα και ιστογράμματα διασποράς γίνεται σύγκριση μεταξύ μεταβλητών και υπολογίζεται ο βαθμός ικανοποίηση των εργαζομένων με βάση τους μήνες εργοδότησης τους, τον μισθό, την ηλικία, το φύλο και την φύσης της εργασίας που εκτελούν και εξάγονται τα πιο κάτω επιγραμματικά συμπεράσματα: • Κάθε ένας επιπρόσθετος μήνας υπηρεσίας στον οργανισμό αυξάνει το μισθό κατά 13,42 ευρώ. • Κάθε ένας επιπρόσθετος χρόνος στην ηλικία του εργαζόμενου μειώνει το μισθό του κατά 6.71 ευρώ. • Κατά μέσο όρο οι άνδρες εργάζονται λαμβάνοντας 205, ευρώ περισσότερα από τις γυναίκες εργαζόμενες στο οργανισμό. • Άτομα με γραφειακή εργασία λαμβάνουν κατά μέσο όρο 33,45 ευρώ λιγότερα από άτομα που έχουν τεχνική εργασία. Επιβεβαιώσαμε ότι το μοντέλο της εξίσωσης παλινδρόμησης που υπολογίσαμε ήταν κοντά στις προβλέψεις που υπολογίσαμε για μηνιαίο μισθό. Δηλαδή ο μισθός που λάμβανε η εργαζόμενη ανά μήνα ήταν 1650 ευρώ. Το μοντέλο υπολόγισε το μισθό της εργαζόμενης στα 1564,41 ευρώ, μια απόκλιση της τάξης του 5,185 [(1650-1564,41)/1650] άρα θα μπορούσε να θεωρηθεί η πρόβλεψη ως ικανοποιητική. Στο κεφάλαιο 5 γίνεται επεκταμένη ανάλυση των συμπερασμάτων- αποτελεσμάτων του κεφαλαίου τέσσερα για την κακή σχέση μεταξύ μεταβλητών, ή καμία σχέση μεταξύ μεταβλητών, τα αίτια της κακής συνεργασίας που πιθανό να οφείλεται στο ίδιο το σύστημα που αναπαράγει τα κακώς έχοντα των προηγούμενων γενεών αλλά και ο καταμερισμός της εργασίας ο οποίος ο ίδιος κατ αυτός οδηγεί το άτομο στη ανία. Ενώ στο τελευταίο κεφάλαιο, δίνονται συνοπτικές εισηγήσεις και από την θεωρία της Διοίκησης των ανθρώπινων πόρων, στην εφαρμογή, δηλαδή ο μισθός να είναι ικανοποιητικός με βάση την ηλικία, τα προσόντα, το χρόνο εργασίας και τις ικανότητες των εργαζομένων, ώστε ο εργαζόμενος να νιώθει ικανοποιημένος. Η αναγνώριση των ικανοτήτων από τον προϊστάμενο δίνει ποιοτικότερη ζωή στο υφιστάμενο άρα και περισσότερος ζήλος για εργασία. Στην πράξη το πρότυπο τμήμα/ οργανισμό, θα αυξάνει τον βαθμό ηθικής αλλά και πρακτικής ικανοποίησης των εργαζομένων μέσα από τον σεβασμό των υφισταμένων και προϊσταμένου και το αντίθετο, ενώ η ομαλή συνεργασία παλαιών υπαλλήλων με νέων μέσα από την ανταλλαγή εμπειρίας και γνώση θα ωθεί το Πρότυπο Τμήμα/ Οργανισμό μπροστά.el_GR
dc.format.extent114 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.titleΣύσταση πρότυπου τμήματος διοίκησης μέσα από την εμπειρία υφιστάμενης Διοίκησης Τμήματοςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim and objective of this Postgraduate Thesis is to identify those parameters through the knowledge of MBA that will create a new Model Department in order to identify those management modes that first promote the pleasant and creative environment between Managers and Employee work together in better way. Can a modern and creative supervisor be able to move the philosophy and the workiness of both the modern worker and the old employee who has experienced some old attitudes to lead the company where it should be? How Old Experience Can Management Help Create a New Department by Applying Good and Avoiding Evil? Can an employee be satisfied with his / her monthly earnings on the basis of his qualifications and his / her total offer at his / her place of work? The necessity and importance of research is great and its purpose is to pull out many companies that have experienced the "fame" before the crisis, using the old practices and attitudes that once reached the limits of delinquency and for companies that survived the crisis and now they are recovering using new ideas and new risks investing in new people not only in the body but also in the soul. This dissertation examines whether the modern way of Administration in relation to the Old Public and wider sector meets the demands of the time. As well as how to manage in a new area of human resources can improve or reduce production. "It is also being considered if it is a modern challenge for those who seek and have visions of a better and fairer world both in business and in the way of thinking and life of modern man. It is important that the modern practitioner throws away the old ways of management, life and through the professionalism that the West World seems to have in combination with the Mediterranean mentality and lifestyle to succeed in having a successful professional and at the same time a successful and happy personal life. This Diploma Thesis attempts through the international literature to identify those scientific ways that can achieve that way of organizing, and managing a successful business through the creation of a new department and its management. It is very important both for the healthy development of the field and for the mental health of the person to work in a healthy and creative environment that does not oppress him but respects him and shows his abilities. In the first chapter there is a report on the concept of the group and how it is developed effectively, while the stages of the group's development through the selection of suitable individuals through processes are reported, and then there is a reference to the ways of supporting and providing the group's development, potential barriers to the efficient functioning of the teams are highlighted. The second chapter refers to the theoretical background for the reasons for failure / success in Management through the review of international literature, while analyzing what is Human Resource Management, is also analyzed the modern Human Resource Management, Strategic Planning and Strategic Human Resource Management Dynamic. Reference is also made to the company's life cycle - planning and decision making. Additionally, reference is made to what should focus your modern management problem on both private and public companies. Reference is made to Maslow's human factor and Maslow's pyramid as it affects the lives of the workers. At the end of the chapter we analyze the non-critical way of evaluation and development. In the third chapter there is a report on how to make the right Management, the functions that accompany it, the concept and the definition of planning in Management, the typology of its objectives and plans, outline the obstacles for good planning and continue with concept and definition of the organization, who has his / her mandate, and the responsibility of the manager and his / her team is analyzed, and what are the advantages of proper management. The fourth chapter highlights the problem, which is the vicious circle of workers' unreliability, examining relations of satisfaction between monthly salary, months of service, age, sex and nature of work (technical or office) with an excellent grade of 7 and a minimum the 1. A sample of 30 workers is answered by questions which are attached to this Master Thesis as an Annex. With the use of Excel software diagrams and dispersion histograms make comparisons between variables and the degree of satisfaction of employees based on their months of employment, salary, age, sex and the nature of the work they perform and export the following succinct conclusions: Each additional month of service in the organization increases the salary by € 13.42. • Each additional year at the age of the employee reduces her salary by € 6.71. • On average, men work at 205, more than women in the organization. • People with office work receive an average of 33.45 euros less than people who have a technical job. We confirmed that the model of the regression equation we calculated was close to the forecasts we calculated for a monthly salary. That is, the salary received by the worker per month was 1650 euro. The model calculated the worker's salary at 1564.41 euro, a deviation of 5.185 [(1650-1564.41) / 1650] so the forecast could be considered as satisfactory. Chapter 5 provides an extended analysis of the results-results of Chapter Four for the poor relationship between variables, or no relationship between variables, the causes of the bad co-operation that may be due to the system itself reproducing the poor generation of previous generations, and the division of labor, which in itself leads the individual to boredom While in the last chapter summaries are given from the theory of human resources management to the implementation, the salary is satisfactory on the basis of age, skills, working time and workers' abilities so that the employee feels satisfied Recognition of abilities by the boss gives a better quality of life to the existing and thus more work endeavor. In practice, the standard department / organization will increase the degree of moral and practical satisfaction of employees through respect for existing and supervisor and vice versa while smooth collaboration of old employees with young people through the exchange of experience and knowledge will push the Model Department / Organization forwardel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record