Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζόπουλος, Παύλος
dc.contributor.authorΑργυροπούλου, Ειρήνη
dc.contributor.otherArgyropoulou, Irene
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-02-22T09:04:11Z
dc.date.available2019-02-22T09:04:11Z
dc.date.copyright2019-02-22
dc.date.issued2018-11
dc.identifier.otherΣΔΜ/2018/00030el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3891
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι συνεχείς εξελίξεις σε όλους τους τομείς της κοινωνίας επιβάλλουν τη διαρκή επικαιροποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων των πολιτών προκειμένου να ανταποκρίνονται επαρκώς στις απαιτήσεις της προσωπικής, κοινωνικής και επαγγελματικής τους ζωής. Η δια βίου εκπαίδευση και η συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση αποσκοπούν στη συμπλήρωση, εκσυγχρονισμό ή/ και αναβάθμιση της γνώσης του ανθρώπινου δυναμικού. Κύριος σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων συνεχιζόμενης επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, που προσφέρονται από συνδικαλιστικές οργανώσεις, μέσω της αποτίμησής τους, στην ενίσχυση των εκπαιδευομένων ώστε να διατηρήσουν τις θέσεις εργασίας, είτε να μεταβούν σε ασφαλέστερες και καλύτερες θέσεις εργασίας στις ίδιες ή & σε άλλες οικονομικές μονάδες. Ομάδας στόχος της έρευνας αποτέλεσαν οι εκπαιδευόμενοι σε προγράμματα του ΙΝΕ ΓΣΕΕ της περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας που υλοποιήθηκαν το διάστημα 2014-2015 στο πλαίσιο του προγράμματος «Προγράμματα Δια Βίου Εκπαίδευσης για το Ανθρώπινο Δυναμικό του Ιδιωτικού Τομέα», το οποίο εντάσσεται στο Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση». Για τους σκοπούς της έρευνας χορηγήθηκαν ερωτηματολόγια έρευνας, αποτελούμενα από ερωτήσεις κλειστού τύπου και το δείγμα αποτέλεσαν 102 άτομα από την ομάδα στόχο. Από τα αποτελέσματα προέκυψε πως οι συμμετέχοντες στην έρευνα ανακάλυψαν πως τα οφέλη είναι πολύ περισσότερα από τις προσδοκίες που είχαν πριν την υλοποίηση των προγραμμάτων κατάρτισης και η συμμετοχή τους σε αυτά ενίσχυσε την ολιστική τους εξέλιξη και ανάπτυξη, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε κοινωνικό και προσωπικό επίπεδο.el_GR
dc.format.extent150 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτισηel_GR
dc.subjectVocational education and trainingel_GR
dc.titleΑποτιμώντας την αποτελεσματικότητα της συνεχιζόμενης επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης: Μια μελέτη προγραμμάτων του ΙΝΕ ΓΣΕΕ στο νομό Φθιώτιδαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractContinuous developments in all areas of society require the constant updating of citizens' knowledge and skills to respond adequately to the demands of their personal, social and professional lives. Lifelong learning and continuing vocational education and training aim at complementing, modernizing and / or upgrading the knowledge of human resources. The main purpose of this study was to investigate the effectiveness of continuing vocational education and training programs offered by trade unions by assessing them, empowering trainees to maintain jobs, or moving to safer and better jobs in same or in other economic units. The target group of the survey was trained in the programs of the INE GSEE of the region of Central Greece that were implemented during the period 2014-2015 under the program "Lifelong Learning Programs for the Human Resources of the Private Sector", which is included in the OP. 'Education and Lifelong Learning'. For the purposes of the survey, questionnaires were provided, consisting of closed-ended questions, and the sample consisted of 102 individuals from the target group. The results showed that the participants in the survey found out that the benefits are much more than the expectations they had before the implementation of the training programs and their participation in them reinforced their holistic development and development both in professional and social and personal levelel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record