dc.contributor.advisor | Μαρκόπουλος, Πάνος | |
dc.contributor.author | Νικολάου, Ραφαέλα | |
dc.contributor.other | Nicolaou, Rafaela | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-02-22T09:03:27Z | |
dc.date.available | 2019-02-22T09:03:27Z | |
dc.date.copyright | 2019-02-22 | |
dc.date.issued | 2018-12 | |
dc.identifier.other | MBA/2018/00664 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3886 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Για να μπορέσει να επιβιώσει μια επιχείρηση μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον πρέπει ο
επιχειρηματίας να λειτουργεί βάσει μίας προμελετημένης στρατηγικής, η οποία αποτυπώνεται
μέσω του αναλυτικού σχεδιασμού που γίνεται σε ένα επιχειρηματικό πλάνο.
Ο κύριος σκοπός είναι να περιγράψουμε όσο το δυνατόν καλύτερα την επιχείρηση, τη
λειτουργία της και τον τρόπο δράσης της.
Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η θεωρητική μορφή του επιχειρηματικού
πλάνου και όλων των στοιχείων που συνδέονται με αυτό. Επίσης αναλύεται ο ορισμός της
ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και τα χαρακτηριστικά γνωρίσματά της. Βλέπουμε πώς
γίνεται στη θεωρία η σύνταξη ενός επιχειρηματικού πλάνου και τους λόγους που το κάνουν
τόσο χρήσιμο για τη λειτουργία μίας σύγχρονης επιχείρησης.
Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται και αναλύεται η σπουδαιότητα του επιχειρηματικού πλάνου,
ως ένα εργαλείο που συντελεί στην ανάπτυξη, την οργάνωση, την λειτουργία και την
βιωσιμότητα μίας επιχείρησης. Εφαρμόζεται στην επιχειρηματική ιδέα της ηλεκτρονικής
επιχείρησης “Gadgets Boutique”, ώστε να γίνει στην πραγματικότητα επιτυχημένη και
ανταγωνίσιμη.
Αναλύονται το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται, καθώς και
τρόποι διαχείριση της επιχείρησης ενσωματώνοντας σύγχρονα εργαλεία διοίκησης.
Γίνεται λεπτομερής αναφορά στη δομή και τα χαρακτηριστικά του marketing plan της
συγκεκριμένης επιχείρησης.
Εφαρμόζονται σύγχρονα χρηματοοικονομικά εργαλεία, απαραίτητα για τη βιωσιμότητα της
επιχείρησης και για να αντεπεξέλθει στον ανταγωνισμό.
Γίνεται εκτίμηση των πιθανών κινδύνων και παρουσιάζονται οι τρόποι που θα περιορίσουν
αυτούς τους κινδύνους.
Τέλος, παρουσιάζονται οι παρατηρήσεις και τα κυριότερα συμπεράσματα που έχουμε εξαγάγει
μέσα από αυτή την εμπειρική εφαρμογή.
Ο σκοπός της εργασίας αυτής, είναι μέσα από τη σύνταξη του επιχειρηματικού πλάνου μιας
ηλεκτρονικής επιχείρησης, να παρουσιαστούν αναλυτικά δεδομένα και πληροφορίες που
συμβάλλουν στην επιτυχημένη λειτουργία ενός e-shop, όπως επίσης να προσδιοριστούν οι
απειλές και οι ευκαιρίες στη συγκεκριμένη αγορά. | el_GR |
dc.format.extent | 47 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Business plan | el_GR |
dc.subject | Επιχειρηματικό σχέδιο | el_GR |
dc.title | Επιχειρηματικό πλάνο για το ηλεκτρονικό κατάστημα "Gadgets Boutique" | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | operates on the basis of a pre-planned strategy, which is captured through the analytical
planning of a business plan.
The main purpose is to describe the business, its operation and the way of its action, as good
as possible.
In the first part of the thesis, is presented the theoretical form of the business plan and all the
elements associated with it. It is also analyzed the definition of e-entrepreneurship and its
characteristics. We can see how is the writing of a business plan in the theory and the
reasons which make it so useful for the operation of a modern business.
The second part presents and analyzes the importance of the business plan as a tool that
contributes to the development, organization, operation and viability of a business. It is
applied to the idea of the e-business "Gadgets Boutique" , in order to create a really
successful and competitive business.
Is analyzed the internal and external environment in which it operates, as well as ways of
managing the company by incorporating modern management tools.
A detailed reference is made to the structure and characteristics of the marketing plan of the
particular business.
Modern financial tools are applied, which are essential to the viability of the business and to
cope with competition.
There is an estimation of the possible risks, and ways of limiting these risks are presented.
Finally, are presented the observations and the main conclusions we have drawn through this
empirical research.
The purpose of this thesis is to present analytical data and information that contribute to the
successful operation of an e-shop, as well as to identify the threats and opportunities in the
specific market, through the compilation of the business plan of an e-business. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |