Επιχειρηματικό πλάνο για το ηλεκτρονικό κατάστημα "Gadgets Boutique"
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2018-12Συγγραφέας
Νικολάου, Ραφαέλα
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Για να μπορέσει να επιβιώσει μια επιχείρηση μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον πρέπει ο
επιχειρηματίας να λειτουργεί βάσει μίας προμελετημένης στρατηγικής, η οποία αποτυπώνεται
μέσω του αναλυτικού σχεδιασμού που γίνεται σε ένα επιχειρηματικό πλάνο.
Ο κύριος σκοπός είναι να περιγράψουμε όσο το δυνατόν καλύτερα την επιχείρηση, τη
λειτουργία της και τον τρόπο δράσης της.
Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η θεωρητική μορφή του επιχειρηματικού
πλάνου και όλων των στοιχείων που συνδέονται με αυτό. Επίσης αναλύεται ο ορισμός της
ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και τα χαρακτηριστικά γνωρίσματά της. Βλέπουμε πώς
γίνεται στη θεωρία η σύνταξη ενός επιχειρηματικού πλάνου και τους λόγους που το κάνουν
τόσο χρήσιμο για τη λειτουργία μίας σύγχρονης επιχείρησης.
Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται και αναλύεται η σπουδαιότητα του επιχειρηματικού πλάνου,
ως ένα εργαλείο που συντελεί στην ανάπτυξη, την οργάνωση, την λειτουργία και την
βιωσιμότητα μίας επιχείρησης. Εφαρμόζεται στην επιχειρηματική ιδέα της ηλεκτρονικής
επιχείρησης “Gadgets Boutique”, ώστε να γίνει στην πραγματικότητα επιτυχημένη και
ανταγωνίσιμη.
Αναλύονται το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται, καθώς και
τρόποι διαχείριση της επιχείρησης ενσωματώνοντας σύγχρονα εργαλεία διοίκησης.
Γίνεται λεπτομερής αναφορά στη δομή και τα χαρακτηριστικά του marketing plan της
συγκεκριμένης επιχείρησης.
Εφαρμόζονται σύγχρονα χρηματοοικονομικά εργαλεία, απαραίτητα για τη βιωσιμότητα της
επιχείρησης και για να αντεπεξέλθει στον ανταγωνισμό.
Γίνεται εκτίμηση των πιθανών κινδύνων και παρουσιάζονται οι τρόποι που θα περιορίσουν
αυτούς τους κινδύνους.
Τέλος, παρουσιάζονται οι παρατηρήσεις και τα κυριότερα συμπεράσματα που έχουμε εξαγάγει
μέσα από αυτή την εμπειρική εφαρμογή.
Ο σκοπός της εργασίας αυτής, είναι μέσα από τη σύνταξη του επιχειρηματικού πλάνου μιας
ηλεκτρονικής επιχείρησης, να παρουσιαστούν αναλυτικά δεδομένα και πληροφορίες που
συμβάλλουν στην επιτυχημένη λειτουργία ενός e-shop, όπως επίσης να προσδιοριστούν οι
απειλές και οι ευκαιρίες στη συγκεκριμένη αγορά.