dc.contributor.advisor | Ζαχαρίας, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Βιδάκη, Γαρυφαλιά | |
dc.contributor.other | Vidaki, Garyfalia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-10-10T06:47:32Z | |
dc.date.available | 2018-10-10T06:47:32Z | |
dc.date.copyright | 2018-10-10 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.other | ΠΕΣ/2018/00294 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3783 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στόχος της παρούσας εργασίας αποτελεί η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την μέτρηση της ευχρηστίας στα συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης (LMS) αλλά και η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής μέσω της οποίας οι χρήστες της μπορούν να μετρήσουν την ευχρηστία τέτοιων συστημάτων. Το ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε ύστερα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη σε αντίστοιχες έρευνες μέτρησης της ευχρηστίας με την χρήση των ερωτηματολογίων και συμπεριλαμβάνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την σωστή μέτρηση της στα LMS λαμβάνοντας υπόψιν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των συστημάτων αυτών αλλά και των χρηστών - εκπαιδευόμενων που τα χρησιμοποιούν. Το δεύτερο κομμάτι της εργασίας αποτελείται από την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής η οποία χρησιμοποιεί το ερωτηματολόγιο που αναπτύχθηκε ως πρότυπο για την μέτρηση της ευχρηστίας από τους δυνητικούς χρήστες του συστήματος αλλά παρέχει και την δυνατότητα της δημιουργίας νέου ερωτηματολογίου ανάλογα με την εκάστοτε ανάγκη των χρηστών. Τέλος η εφαρμογή παρέχει την δυνατότητα παρακολούθησης των ενεργών ερευνών του κάθε χρήστη μέσω της χρήσης διαφορετικών τύπου report που παράγονται από αυτή για κάθε έρευνα που είναι σε εξέλιξη. Η παρούσα εφαρμογή που αναπτύχθηκε στα πλαίσια αυτής της εργασίας αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο τόσο για τους σχεδιαστές των εφαρμογών διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης, των διαχειριστών της. Τα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης αναπτύσσονται ραγδαία τα τελευταία χρόνια όπως αυξάνονται επίσης και οι χρήστες που το χρησιμοποιούν κάνουν αυτή την εργασία αρκετά σημαντική καθώς η ευχρηστία είναι σημαντικός παράγοντας στην επιτυχία τους. | el_GR |
dc.format.extent | 140 σ. 30 εκ, | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης | el_GR |
dc.subject | E-learning management systems | el_GR |
dc.title | Ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος για την αξιολόγηση ευχρηστίας συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The aim of this thesis is to create a questionnaire for measuring the usability in e-learning management systems (LMS) and to develop an online application through which its users can measure the usability of such systems. The questionnaire was created following the bibliographic research conducted in relevant usability measurement surveys using the questionnaires and includes all the required features for its proper measurement in LMS, taking into consideration the specific characteristics of these systems as well as the users - trainees who use them. The second part of the thesis consists of the development of a web-based application that uses the developed questionnaire as a prototype for the measurement of usability by potential users of the system, but also provides the possibility of creating a new one depending on the user's need. Finally, the application provides the ability to track active user surveys through the use of different types of produced reports by each user for each ongoing research. The present application developed in this thesis is a useful tool both for designers of e-learning management applications and its managers. E-learning systems have been growing rapidly in recent years and as they are also growing the users who use it make this work quite important as usability is an important factor in their success. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |