dc.contributor.advisor | Παπαδάκης, Σπυρίδων | |
dc.contributor.author | Παναγιωτοπούλου, Ελένη | |
dc.contributor.other | Panagiotopoulou, Eleni | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-10-03T09:04:26Z | |
dc.date.available | 2018-10-03T09:04:26Z | |
dc.date.copyright | 2018-10-03 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.other | ΠΕΣ/2018/00293 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3769 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στη διερεύνηση του θεσμού του μέντορα, όπως αυτός εφαρμόζεται σε άλλες χώρες παγκοσμίως, ως προς τον τρόπο εφαρμογής του και τα πληροφοριακά και επικοινωνιακά συστήματα που τον υποστηρίζουν με την βοήθεια της συστηματικής ανασκόπησης δημοσιευμένων μελετών και έγκυρων θεσμικών πηγών πληροφόρησης.
Σκοπός της εργασίας είναι να προταθεί, να εφαρμοστεί πιλοτικά και να αξιολογηθεί ένα μοντέλο τηλεμεντορισμού για την Ελλάδα για την περίπτωση εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα του δημοτικού σχολείου. Για τις ανάγκες της εργασίας έχει σχεδιαστεί, δοκιμαστεί πιλοτικά και αναθεωρηθεί, σε πιλοτική εφαρμογή ένα πρόγραμμα μεντορισμού σε μικρό δείγμα εκπαιδευτικών. Σκοπός της εφαρμογής θα είναι η πρόταση χρήσης κατάλληλων εργαλείων Ανοικτού Λογισμικού και ελεύθερων Διαδικτυακών Υπηρεσιών για την υποστήριξη του τηλεμεντορισμού. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 100 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Τηλεμεντορισμός στην εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | E-mentoring in education | el_GR |
dc.subject | Πληροφοριακά συστήματα | el_GR |
dc.subject | Information Systems | el_GR |
dc.title | Το E-mentoring με την υποστήριξη προηγμένων πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This thesis focuses on investigating the institution of mentoring, as it is applied in other countries worldwide, the way it is implemented and which informative and communication systems support it, through systematic reviews of published studies and valid institutional sources of information.
The aim of this thesis is to propose, implement in a trial period and evaluate an e-mentoring model for Greece and in particular for primary school teachers.
For the needs of this thesis, a pilot application program was designed, implemented and revised on a small sample of teachers.
The purpose of this application will be to propose appropriate open software tools and free online services to support e-mentoring | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |