Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυπριωτάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΡήγα, Δέσποινα
dc.contributor.otherRiga, Despoina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-20T05:58:12Z
dc.date.available2018-09-20T05:58:12Z
dc.date.copyright2018-09-19
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherΕΠΑ/2018/00059el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3740
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι στόχοι αυτής της μελέτης ήταν να εξετάσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς το αν το παιχνίδι μπορεί να αναπτύξει και να ενισχύσει τις δεξιότητες των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, να ερευνήσει το αν οι ωφέλειες ή τα εμπόδια που υπάρχουν επηρεάζουν τη συχνότητα χρήσης του στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς και να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ παιχνιδιού και μάθησης στα παιδιά με ΔΑΦ. Η έρευνα αφορούσε στους εκπαιδευτικούς που είχαν συναντήσει και εργαστεί με μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος κατά τη διάρκεια της θητείας τους. Δομημένα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε 200 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και απαντήθηκαν από τους 105, οι οποίοι και αποτέλεσαν το δείγμα αυτής της μελέτης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών χρησιμοποιεί το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείο, καθώς βελτιώνει την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος με τους συνομήλικους τους, ενώ ταυτόχρονα ενθαρρύνει τους μαθητές με Δ.Α.Φ να συμμετέχουν σε κοινωνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες και να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τουςel_GR
dc.format.extent109 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαταραχή αυτιστικού φάσματοςel_GR
dc.subjectAutism spectrum disorderel_GR
dc.subjectΔιαταραχή αυτιστικού φάσματος -- Εκπαιδευτικά εργαλείαel_GR
dc.subjectAutism spectrum disorder -- Learning toolsel_GR
dc.titleΤο παιχνίδι ως μέσο ανάπτυξης των δεξιοτήτων παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Αντιλήψεις των εκπαιδευτικώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe objectives of this study were to examine the perceptions of teachers as to whether play can develop and enhance the skills of children with Autistic Spectrum Disorder, to investigate whether the benefits or the barriers that exist affect the frequency of the use of play in education and to determine the relationship between play and learning in autistic children. The survey concerned teachers who had encountered and worked with autistic students during their career. Structured questionnaires were administered to a sample of 200 elementary education teachers and were answered by 105 of them who constituted the sample of this study. The results indicated that the majority of teachers utilises play as a learning tool since it improves the communication and interaction between autistic and normally developed children and simultaneously, encourages the former to participate in social and learning activities and develop their skills.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record