dc.contributor.advisor | Κυπριωτάκη, Μαρία | |
dc.contributor.author | Ρήγα, Δέσποινα | |
dc.contributor.other | Riga, Despoina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-09-20T05:58:12Z | |
dc.date.available | 2018-09-20T05:58:12Z | |
dc.date.copyright | 2018-09-19 | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.other | ΕΠΑ/2018/00059 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3740 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Οι στόχοι αυτής της μελέτης ήταν να εξετάσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς το αν το παιχνίδι μπορεί να αναπτύξει και να ενισχύσει τις δεξιότητες των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, να ερευνήσει το αν οι ωφέλειες ή τα εμπόδια που υπάρχουν επηρεάζουν τη συχνότητα χρήσης του στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς και να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ παιχνιδιού και μάθησης στα παιδιά με ΔΑΦ. Η έρευνα αφορούσε στους εκπαιδευτικούς που είχαν συναντήσει και εργαστεί με μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος κατά τη διάρκεια της θητείας τους. Δομημένα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε 200 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και απαντήθηκαν από τους 105, οι οποίοι και αποτέλεσαν το δείγμα αυτής της μελέτης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών χρησιμοποιεί το παιχνίδι ως εκπαιδευτικό εργαλείο, καθώς βελτιώνει την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος με τους συνομήλικους τους, ενώ ταυτόχρονα ενθαρρύνει τους μαθητές με Δ.Α.Φ να συμμετέχουν σε κοινωνικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες και να αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους | el_GR |
dc.format.extent | 109 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διαταραχή αυτιστικού φάσματος | el_GR |
dc.subject | Autism spectrum disorder | el_GR |
dc.subject | Διαταραχή αυτιστικού φάσματος -- Εκπαιδευτικά εργαλεία | el_GR |
dc.subject | Autism spectrum disorder -- Learning tools | el_GR |
dc.title | Το παιχνίδι ως μέσο ανάπτυξης των δεξιοτήτων παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The objectives of this study were to examine the perceptions of teachers as to whether play can develop and enhance the skills of children with Autistic Spectrum Disorder, to investigate whether the benefits or the barriers that exist affect the frequency of the use of play in education and to determine the relationship between play and learning in autistic children. The survey concerned teachers who had encountered and worked with autistic students during their career. Structured questionnaires were administered to a sample of 200 elementary education teachers and were answered by 105 of them who constituted the sample of this study. The results indicated that the majority of teachers utilises play as a learning tool since it improves the communication and interaction between autistic and normally developed children and simultaneously, encourages the former to participate in social and learning activities and develop their skills. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |