Show simple item record

dc.contributor.advisorΒορριά, Ευανθία
dc.contributor.authorΑστρακάς, Ταξιάρχης
dc.contributor.otherAstrakas, Taxiarchis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-12T08:08:32Z
dc.date.available2018-09-12T08:08:32Z
dc.date.copyright2018-09-11
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00090el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3709
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΒασικός στόχος της παρούσας διατριβής είναι η διαμόρφωση προτάσεων για τη βελτίωση της εφαρμογής της ΔΟΠ και τη συμβολή της στις τραπεζικές υπηρεσίες στην Ελλάδα, με ιδιαίτερη έμφαση στο Ίδρυμα Εκτύπωσης Τραπεζογραμματίων και Αξιών (ΙΕΤΑ) της Τράπεζας της Ελλάδος. Η διατριβή αυτή στοχεύει να διερευνήσει την εφαρμογή προτύπων ολικής ποιότητας σε πρακτικό επίπεδο στον τραπεζικό χώρο και πιο συγκεκριμένα στο ΙΕΤΑ - Τράπεζα της Ελλάδος και να διατυπώσει προτάσεις που στοχεύουν στην βελτίωση της εφαρμογής της ΔΟΠ σε όλους τους τομείς του ΙΕΤΑ μέσω της εκπαίδευσης. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε συνίσταται στην συλλογή στοιχείων μέσω βιβλιογραφικής έρευνας και στη συλλογή πρωτογενών στοιχείων από προσωπική έρευνα. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται το Εγχειρίδιο Συστήματος Ποιότητας – Περιβάλλοντος – Υγείας και Ασφάλειας, το οποίο αποτελεί εγχειρίδιο καλής λειτουργίας και εργασίας, ενώ συλλέχθηκαν στοιχεία αξιολόγησης της εφαρμογής της ΔΟΠ σε διάφορους τομείς (εκπαίδευση, επικοινωνία, στελέχωση, τεχνική υποστήριξη, ασφάλεια και υγεία, περιβαλλοντική πολιτική) μέσω προσωπικών συνεντεύξεων. Τα βασικά αποτελέσματα αναδεικνύουν συμβατή πρακτική εφαρμογή της ΔΟΠ σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, καθώς και με τα πρότυπα που ορίζει η Τράπεζα της Ελλάδος, ενώ αποτέλεσαν βάση για την διαμόρφωση προτάσεων με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των διαδικασιών. Οι προτάσεις που διαμορφώθηκαν αφορούν κυρίως την εκπαίδευση ως ένα βασικό εργαλείο διεύρυνσης των γνώσεων των εργαζομένων πάνω σε σύγχρονα εργαλεία και εξοπλισμό, σε νέες πρακτικές και σε εξειδικευμένες εργασίες, παρά το γεγονός ότι το υφιστάμενο επίπεδο ενημέρωσης των εργαζομένων κρίθηκε ως ιδιαιτέρως υψηλό.el_GR
dc.format.extent67 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας -- Τραπεζικές υπηρεσίεςel_GR
dc.subjectTotal quality management -- Banking servicesel_GR
dc.titleΗ συμβολή της διοίκησης ολικής ποιότητας στην βελτίωση των τραπεζικών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης Ίδρυμα Εκτύπωσης Τραπεζογραμματίων και Αξιών (ΙΕΤΑ) - Νομισματοκοπείο Τράπεζας της Ελλάδαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe main goal of the present dissertation is the formulation of suggestions regarding the improvement in the implementation of the processes of Total Quality Management in the banking services within Greece, placing special focus on the Banknote Printing Works of the Bank of Greece (IETA). This dissertation aims at investigating the practical implementation of Total Quality Management standards at the Banknote Printing Works of the Bank of Greece (IETA) and at developing suggestions for improvement in all IETA sectors via education. The methodology used is focusing on data collection via literature review and on the collection of original data based on personal research. In detail, there is presentation and analysis of the Manual of Quality Assurance – Environment – Health and Safety, which comprises a manual of good practice, as well as data collection through the application of a relevant questionnaire, on the implementation of Total Quality Management at different sectors (education, communication, recruitment, technical assistance, health and safety, environmental policy). The main results demonstrate that the implementation of Total Quality Management at IETA, is in accordance with the international quality assurance standards and the standards set by the Bank of Greece, while they have formed the basis upon which relevant suggestions were developed. The suggestions/recommendations dictate mainly education as the main tool to be utilised to broaden the acquired knowledge of employees on modern new tools and equipment, on new practices and on specialised processes, despite the fact that the level of awareness and knowledge amongst employees was identified as significantly high.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record