Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Σοφία
dc.contributor.authorΑποστόλου, Ευδοξία
dc.contributor.otherApostolou, Evdoxia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-10T07:48:17Z
dc.date.available2018-09-10T07:48:17Z
dc.date.copyright2018-09-07
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherMBA/2018/00652el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3699
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με το μουσειακό μάρκετινγκ και τα προβλήματα που προκύπτουν στην εφαρμογή των πρακτικών προώθησης των πολιτισμικών προϊόντων , λόγω της ελλιπούς εμπειρίας και της αδυναμίας των μάρκετερ από τη μία να προσαρμόσουν τις πρακτικές τους σύμφωνα με το ιδιότυπο καθεστώς των μη κερδοσκοπικών οργανισμών , και της πεποίθησης των επαγγελματιών των μουσείων από την άλλη , ότι το μάρκετινγκ αποτελεί δευτερεύουσα δραστηριότητα , που μέχρι πρότινος έλειπε παντελώς από το σύνολο των δράσεων των πολιτιστικών ιδρυμάτων. Και πράγματι , η έννοια του μουσειακού μάρκετινγκ είναι σχετικά πρόσφατη , έχει όμως απασχολήσει σε μεγάλο βαθμό την ερευνητική κοινότητα διεθνώς , καθώς με την εισαγωγή της δημιουργήθηκαν ερωτηματικά σχετικά με την καταλληλόλητα των πρακτικών προώθησης από οργανισμούς που διαφυλάττουν και προάγουν τη γνώση. Χρησιμοποιώντας ως υπόδειγμα μελέτης το Μουσείο Μεταφορών του Λονδίνου, η έρευνα που πραγματοποιήθηκε εξετάζει τα εργαλεία μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από τον οργανισμό και επιχειρεί να διαφωτίσει κάποιες από τις πτυχές του προβλήματος. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ακολουθεί δύο βασικές κατευθυντήριες: αρχικά τη συλλογή στοιχείων από το αρχείο του μουσείου και από μαρτυρίες λειτουργών διαφόρων τμημάτων και διοικητικών στελεχών αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας του οργανισμού και τις μεθόδους εφαρμογής των πρακτικών μάρκετινγκ και δεύτερον , τη διεξοδική μελέτη των ερευνών του κοινού που πραγματοποιήθηκαν από το ίδιο το μουσείο και παρουσιάζουν σημαντικά συμπεράσματα για το πως οι επισκέπτες αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα. Η σημασία της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής έγκειται στο γεγονός ότι παρουσιάζει υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για περεταίρω έρευνα αλλά και στο ότι τονίζει τις διαφορές που υπάρχουν στην εφαρμογή των εργαλείων μάρκετινγκ σε έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό , έναντι μιας οποιαδήποτε άλλης επιχείρησης.el_GR
dc.format.extentviii, 48 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectMuseum marketingel_GR
dc.subjectΜουσειακό μάρκετινγκel_GR
dc.titleΑναπτυξιακές πρακτικές μουσείων και προώθηση πολιτισμικών προϊόντων: Το υπόδειγμα του Μουσείου Μεταφορών του Λονδίνουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation deals with the museum marketing and the problems that occur in applying of the marketing tools to the promotion of cultural products. Due to lack of experience on behalf of the marketers to adopt their methods to nonprofit organizations and because of the common attitude in the sector that marketing practices are secondary activities in a museum , there are several problems in marketing the museum. Also, marketing is considered to be an inappropriate method, as it turns museums and heritage to toy lands. This thesis uses the London Transport Museum as a study case and attempts to reveal the problems in applying promotion methods in heritage sector. For the needs of the research, interviews have been conducted with marketing officers and other museum professionals. Also, archival material has been used in conduction with customer satisfaction surveys The importance of this dissertation is that presents material that can be used for future research and highlights the difference between marketing for business and marketing for nonprofit organizations such αs museumsel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record