Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η έννοια της αποτελεσματικότητας των σχολικών μονάδων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2018-00653.pdf (719.6Kb)
    Ημερομηνία
    2018-05
    Συγγραφέας
    Παπαφωτίου, Αθηνά
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και αποτύπωση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Αττικής σχετικά με τη συμβολή του διευθυντή στην αποτελεσματικότητα των σχολικών μονάδων και τη διαδικασία της αξιολόγησης σε αυτές. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη: το θεωρητικό και το εμπειρικό μέρος. Στο θεωρητικό μέρος αναπτύσσεται αρχικά η έννοια της ηγεσίας, ως καθοριστικός παράγοντας αποτελεσματικότητας στα σύγχρονα σχολεία, και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ο σύγχρονος διευθυντής για να ηγηθεί της μονάδας στις νέες προκλήσεις, και στη συνέχεια αναπτύσσεται το θεωρητικό πλαίσιο της εκπαιδευτικής αξιολόγησης με έμφαση στη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης. Το εμπειρικό μέρος περιλαμβάνει τη μεθοδολογία της έρευνας, τα αποτελέσματά της, τα συμπεράσματα και τις προτάσεις. Όπως διαπιστώνεται από τα ευρήματα της έρευνας, οι εκπαιδευτικοί στην πλειονότητα τους αξιολογούν ως αρκετά αποτελεσματικό το διοικητικό έργο του διευθυντή και τους χειρισμούς του στη διαδικασία διαχείρισης συγκρούσεων. Φαίνονται ικανοποιημένοι από το βαθμό αυτονομίας που τους παρέχεται, ωστόσο αναμένουν από το διευθυντή τους να αναλάβει περισσότερες πρωτοβουλίες ως προς την επαγγελματική τους εξέλιξη, τον καθορισμό κοινού οράματος και την οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας συνολικά. Παράλληλα, διαπιστώνεται η απουσία συγκροτημένου αξιολογικού προγράμματος και διαφαίνεται η θετική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στην αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, αφού αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα του στην προσπάθεια βελτίωσης της παρεχόμενης ποιότητας αλλά και της προσωπικής βελτίωσης, με την προυπόθεση ότι θα λειτουργήσει ως μέσο ανατροφοδότησης κι όχι ως εργαλείο ελέγχου. Η θεωρία, με την οποία φαίνεται να συμφωνούν κι οι εκπαιδευτικοί, επιτάσσει την εξέλιξη του διευθυντή από διαχειριστή γραφειοκρατικών διαδικασιών στην ηγετική φυσιογνωμία που θα διαμορφώσει το προφίλ του σχολείου, θα εμπνεύσει και θα καθοδηγήσει τους συναδέλφους του ώστε να δημιουργήσουν ένα σχολείο αποτελεσματικό και ικανό να ανταποκριθεί στις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3698
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013