Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαντελή, Μάριος
dc.contributor.authorΜαρσέλη, Ανδριάνα-Μαρία
dc.contributor.otherMarseli, Andriana-Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-09-10T06:13:37Z
dc.date.available2018-09-10T06:13:37Z
dc.date.copyright2018-09-06
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherΕΠΑ/2018/00055el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3682
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή αποσκοπεί στη διερεύνηση των κινήτρων και των εμποδίων που συμβάλλουν, άλλοτε προτρεπτικά και άλλοτε αποτρεπτικά, στη συμμετοχή των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε επιμορφωτικά προγράμματα με θέμα τις Μαθησιακές Δυσκολίες. Σε πρώτο στάδιο, πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση και παράλληλα συγκεντρώνονται δεδομένα από σχετικές έρευνες. Αναλύονται οι θεωρίες των κινήτρων και των εμποδίων και γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στη σημασία της επιμόρφωσης στο θέμα των Μαθησιακών Δυσκολιών αλλά και στις εκπαιδευτικές ανάγκες των δασκάλων. Στη συνέχεια, καθορίζεται ο σκοπός , τα ερευνητικά ερωτήματα και η αναγκαιότητα της συγκεκριμένης έρευνας. Ακολουθεί το μεθοδολογικό και ερευνητικό πλαίσιο στο οποίο υλοποιείται η ερευνητική διαδικασία. Γίνεται αναφορά στη διαδικασία επιλογής του δείγματος και στο ερευνητικό εργαλείο με το οποίο συλλέγονται τα δεδομένα. Επόμενο στάδιο αποτελεί η καταγραφή των ευρημάτων ενώ στο τέλος ερμηνεύονται τα συμπεράσματα που απορρέουν από τη διαδικασία και γίνονται κάποιες προτάσεις. Συμπερασματικά, βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, οι εκπαιδευτικοί έχουν σημαντικές ελλείψεις στο θέμα των Μαθησιακών Δυσκολιών και αναγνωρίζουν, στο σύνολό τους, τη σημασία της παροχής κινήτρων με σκοπό την ενίσχυση της συμμετοχής. Τα κίνητρα που ωθούν τους δασκάλους στη διαδικασία επιμόρφωσης είναι κυρίως εσωτερικά με πρωταρχικής σημασίας τη Βελτίωση των Εκπαιδευτικών Τεχνικών και την Επίλυση των Καθημερινών Προβλημάτων στη Σχολική Ζωή. Επιπροσθέτως, βασικά κριτήρια για τη συμμετοχή αποτελούν η Σύνδεση της Θεωρίας με την Πράξη και το συγκεκριμένο Θέμα της επιμόρφωσης. Από την άλλη πλευρά, παρατηρούνται κάποιες πολύ σημαντικές δυσκολίες που επηρεάζουν τη συμμετοχή, με κύρια το Κόστος συμμετοχής. Όσον αφορά τα εμπόδια που λειτουργούν αποτρεπτικά είναι κυρίως καταστασιακά και θεσμικά. Σημαντικότερα για τους εκπαιδευτικούς είναι το Κόστος συμμετοχής και το Ωράριο υλοποίησης των προγραμμάτων.el_GR
dc.format.extentviii, 114 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιμορφωτικά προγράμματα -- Μαθησιακές δυσκολίεςel_GR
dc.subjectTraining programs -- Learning difficultiesel_GR
dc.titleΚίνητρα και εμπόδια δασκάλων που εργάζονται σε Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Πατρέων για συμμετοχή σε επιμορφωτικά προγράμματα με θέμα τις μαθησιακές δυσκολίεςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis Master Thesis aims at investigating the incentives and the obstacles that contribute, sometimes encouragingly and sometimes dissuasively, to the participation of Primary Education teachers in training programs on Learning Difficulties. In the first step, a bibliographic review is carried out and data from relevant surveys is collected. The theories of motivation and obstacles are analyzed and special attention is paid to the importance of Learning Disability Training, as well as to the educational needs of teachers. Next, the purpose, the research questions and the necessity of this research are defined followed by the methodological and research framework in which the research process is implemented. Reference is made to the sample selection process and to the research tool implemented for data collection. The next stage is the recording of the findings, whereas at the end the conclusions drawn from the process are interpreted and some suggestions are made. In conclusion, based on the results of the survey, teachers have significant shortcomings in the Learning Difficulties issue and recognize as a whole the importance of incentives to enhance participation in training. What motivates teachers in the training process is mainly internal motivation and they consider Improving Educational Techniques and Solving Daily Problems in School Life of primary importance. In addition, the basic criteria for participation are the combination of theory and practice and the subject taught on a teacher training course. On the other hand, there are some very important difficulties affecting participation, mainly the cost of participation. The obstacles that act as deterrents are mainly constitutional and institutional. The most significant for teachers are the cost of participation and the timetable for the implementation of the teacher training programs.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record