Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΠέτρου, Κλειώ
dc.contributor.otherPetrou, Cleo
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-08-30T05:33:55Z
dc.date.available2018-08-30T05:33:55Z
dc.date.copyright2018-08-29
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherMBA/2018/00640el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3627
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών είναι πλέον μια σημαντική μέθοδος η οποία εφαρμόζεται σε πολλές επιχειρήσεις με στόχο την βελτίωσή τους και τον εντοπισμό των μειονεκτημάτων. Σκοπό της έρευνας αποτέλεσε η ικανοποίηση των πελατών του ομίλου G.A.P. Vassilopoulos με ιδιαίτερη έμφαση στον ρόλο της προσωπικής πώλησης. Τα ερωτήματα που απασχολήθηκε η έρευνα ήταν πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες του ομίλου με τις διάφορες υπηρεσίες που τους παρέχονται, ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την ικανοποίηση τους και σε ποια στοιχεία δίδεται έμφαση για την ικανοποίηση αυτή. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά. Συμμετείχαν 60 εταιρίες από το πελατολόγιο του ομίλου στους οποίους στάλθηκε το ερωτηματολόγιο μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε με την χρήση του εργαλείου Google Forms και αποτελείτο από 3 μέρη, στο Μέρος α' τα δημογραφικά στοιχεία, Μέρος β' την γενική ικανοποίηση των πελατών, Μέρος γ' τον βαθμό ικανοποίησης από τους πωλητές, τα απτά στοιχεία και τις τιμές. Έγιναν στατιστικοί έλεγχοι μέσω του εργαλείου SPSS χρησιμοποιώντας δείκτες συσχέτισης, παλινδρόμησης κλπ. Τα αποτελέσματα έδειξαν υψηλά επίπεδα ικανοποίησης από τους πελάτες του οργανισμού και εξίσου υψηλά επίπεδα για πρόθεση συνέχισης της συνεργασίας και προθυμία σύστασης της εταιρίας. Τέλος, αναδείχθηκε ποιοι παράγοντες είναι αυτοί που επηρεάζουν την ικανοποίηση των πελατών από τους πωλητές και την γενικότερη ικανοποίηση τους καθώς και την σημαντικότητα του κάθε παράγοντα. Παρατίθενται συμπεράσματα και εισηγήσεις στην εταιρία με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης στο δυνατότερο επιθυμητό σημείο.el_GR
dc.format.extent74 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.titleΗ ικανοποίηση των πελατών του ομίλου G.A.P. Vassilopoulos. Πόσο σημαντική είναι η προσωπική πώληση για την ικανοποίηση των πελατώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractBy measuring the customer satisfaction is definitely a very important process. Nowadays, many companies establish this process in order to improve the way they work and find what are their limitations. The purpose of the research was the clients' satisfaction of the G.A.P. Vassilopoulos group with special emphasis on the role of personal sale. The questions that were part of the research were how satisfied the clients of the group were with all the services provided, which factors affected their satisfaction and in which elements are emphasized for their satisfaction. The research was made electronically. Sixty companies from the clients list of the group took part to which the questionnaire was sent by e-mail. The questionnaire was created with the Google tool Forms and it had 3 parts, in the 1st were the demographic elements, in the 2nd part was the general satisfaction of the clients and the 3rd part was the satisfaction from the salesmen, the tangible evidence and the prices. Statistic controls were made with the SPSS tool using correlation indices, regression etc. The results showed high levels of satisfaction from the clients of the organization and similar high levels of will to continue the cooperation and will of incorporation of the company. Finally, it was proven which factors affect the satisfaction of the clients from the sellers and their general satisfaction as well as the importance of every factor. Conclusions and recommendations are listed to the company in order to increase the satisfaction to the most desirable point.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής