dc.contributor.advisor | Τζεμπελίκος, Νεκτάριος | |
dc.contributor.author | Παναγάκης, Ηλίας | |
dc.contributor.other | Panagakis, Elias | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-08-28T09:45:40Z | |
dc.date.available | 2018-08-28T09:45:40Z | |
dc.date.copyright | 2018-08-28 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.other | MBA/2018/00637 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3619 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Ύστερα από ένα μικρό διάστημα όπου έμεινε στην αφάνεια, το ζήτημα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης επανέρχεται στο προσκήνιο των συζητήσεων. Αν και το σύνολο των θεωρητικών, όπως και ένα μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών, μιλούν για αναγκαιότητα εφαρμογής της, η εκπαιδευτική αξιολόγηση που εφαρμόστηκε τελευταία φορά το έτος 2013-2014 δίχασε τον εκπαιδευτική κοινότητα, συνάντησε μεγάλες αντιδράσεις και τα αποτελέσματά της παρέμειναν άγνωστα για το ευρύ κοινό.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής είναι να εξετάσει το λόγο που η εκπαιδευτική αξιολόγηση στέκεται αδύνατο να εφαρμοστεί σήμερα, αναλύοντας το σύνολο της διαδικασίας στις πέντε θεμελιώδεις παραμέτρους που τη συγκροτούν και συγκρίνοντας τα δεδομένα από την υφιστάμενη μορφή αξιολόγησης με την κατάσταση που θα επιθυμούσαν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί. | el_GR |
dc.format.extent | ix, 92 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εκπαιδευτική αξιολόγηση | el_GR |
dc.subject | Educational evaluation | el_GR |
dc.title | Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Οι πέντε θεμελιώδεις παράμετροί της μέσα απο τη ματιά των εκπαιδευτικών | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | After a short period of absence, the issue of educational evaluation is once again becoming popular among talks of education policy. Although theorists, as well as a large portion of teachers, agree on the need to apply it henceforward, its most recent implementation during the years 2013-2014 split the educational community, brought wide scale conflicts and its results were left unknown to the public.
Purpose of this postgraduate thesis, is to examine the reasons why educational evaluation is still impossible to apply, by dividing the whole process to its five fundamental parameters and then comparing the data of its current approach to the teachers’ aspirations. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |