Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζεμπελίκος, Νεκτάριος
dc.contributor.authorΠαναγάκης, Ηλίας
dc.contributor.otherPanagakis, Elias
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-08-28T09:45:40Z
dc.date.available2018-08-28T09:45:40Z
dc.date.copyright2018-08-28
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherMBA/2018/00637el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3619
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΎστερα από ένα μικρό διάστημα όπου έμεινε στην αφάνεια, το ζήτημα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης επανέρχεται στο προσκήνιο των συζητήσεων. Αν και το σύνολο των θεωρητικών, όπως και ένα μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών, μιλούν για αναγκαιότητα εφαρμογής της, η εκπαιδευτική αξιολόγηση που εφαρμόστηκε τελευταία φορά το έτος 2013-2014 δίχασε τον εκπαιδευτική κοινότητα, συνάντησε μεγάλες αντιδράσεις και τα αποτελέσματά της παρέμειναν άγνωστα για το ευρύ κοινό. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής είναι να εξετάσει το λόγο που η εκπαιδευτική αξιολόγηση στέκεται αδύνατο να εφαρμοστεί σήμερα, αναλύοντας το σύνολο της διαδικασίας στις πέντε θεμελιώδεις παραμέτρους που τη συγκροτούν και συγκρίνοντας τα δεδομένα από την υφιστάμενη μορφή αξιολόγησης με την κατάσταση που θα επιθυμούσαν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί.el_GR
dc.format.extentix, 92 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτική αξιολόγησηel_GR
dc.subjectEducational evaluationel_GR
dc.titleΗ αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Οι πέντε θεμελιώδεις παράμετροί της μέσα απο τη ματιά των εκπαιδευτικώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractAfter a short period of absence, the issue of educational evaluation is once again becoming popular among talks of education policy. Although theorists, as well as a large portion of teachers, agree on the need to apply it henceforward, its most recent implementation during the years 2013-2014 split the educational community, brought wide scale conflicts and its results were left unknown to the public. Purpose of this postgraduate thesis, is to examine the reasons why educational evaluation is still impossible to apply, by dividing the whole process to its five fundamental parameters and then comparing the data of its current approach to the teachers’ aspirations.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record