Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖαρίφης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠλατάκη, Ειρήνη
dc.contributor.otherPlataki, Irene
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-08-20T05:16:30Z
dc.date.available2018-08-20T05:16:30Z
dc.date.copyright2018-07-27
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherΣΔΜ/2018/00028el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3588
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι υψηλές προδιαγραφές που οφείλει να έχει ο σύγχρονος εκπαιδευτής ενηλίκων για να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο σύγχρονο ρόλο του γέννησε την ανάγκη για την εξασφάλιση της καταλληλότητας και της αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτών ενηλίκων μέσα από θεσμοθετημένες διαδικασίες. Έτσι η πιστοποίηση της εκπαιδευτικής επάρκειας καθώς και η οργάνωση της διαδικασίας πιστοποίησης των προσόντων τους αναδεικνύονται σε μείζονα θέματα, αφού μέσω της πιστοποίησης επιχειρείται η ποιοτική αξιολόγηση των προσόντων του εκπαιδευτή ενηλίκων συμβάλλοντας εμμέσως στην αναγνώριση του επαγγελματισμού του. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει εάν διασφαλίζεται η ποιότητα των αποτελεσμάτων μέσα από το νέο σύστημα πιστοποίησης επαγγελματικής επάρκειας των εκπαιδευτών ενηλίκων που ακολουθεί η Ελλάδα για την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων των εκπαιδευτών. Απώτερος στόχος της είναι να γίνει μια αξιολογική προσέγγιση των πρακτικών πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας, προκειμένου να εντοπιστούν πιθανές λειτουργικές ανεπάρκειες και να προταθούν τρόποι επίλυσης πιθανών προβλημάτων συμβάλλοντας έτσι στη δημόσια επιστημονική και ορθολογικά τεκμηριωμένη τεχνοκρατική συζήτηση. Η μέθοδος που επιλέχτηκε είναι η ποιοτική προσέγγιση, το εργαλείο συλλογής των δεδομένων είναι η συνέντευξη ενώ η ανάλυση των αποτελεσμάτων είναι περιγραφική ερμηνευτική. Επίσης χρησιμοποιήθηκε σκόπιμη δειγματοληψία, το δείγμα της έρευνας βασίζεται σε οκτώ εκπαιδευτές που έχουν συμμετάσχει επιτυχώς στη διαδικασία της πιστοποίησης της εκπαιδευτικής τους επάρκειας. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψε ότι η διαδικασία δεν διασφαλίζει την αξιοπιστία των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Όσον αφορά το θεωρητικό τμήμα της πιστοποίησης η ποιότητα του εγχειριδίου με βάση το οποίο αξιολογούνται οι εκπαιδευτές είναι χαμηλή ενώ το σύστημα αξιολόγησης του θεωρητικού πλαισίου δεν διασφαλίζει ότι ο επιτυχών κατέχει και κατανοεί όλη την ύλη επαρκώς. Όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι της εξέτασης, δεν αξιολογούνται όλες οι δεξιότητες που πρέπει να έχει ο εκπαιδευτής, ενώ πολλές από τις δεξιότητες στις οποίες αξιολογούνται δεν διασφαλίζεται ότι ανήκουν στον υποψήφιο.el_GR
dc.format.extentx, 192 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτισηel_GR
dc.subjectVocational education and trainingel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση Ενηλίκωνel_GR
dc.subjectAdult educationel_GR
dc.titleΠιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών και διασφάλιση της ποιότητας των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Απόψεις εκπαιδευτών πάνω στις διαδικασίες της πιστοποίησης της εκπαιδευτικής επάρκειας στην Ελλάδαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe substantial specifications that the contemporary adults trainer needs to have in order to respond effectively to their role at present, gave rise to the need for securing their suitability and effectiveness through established procedures. Thus, the certification of educational competence as well as the organization of the procedure which certifies the trainer's qualifications turn out to be major issues, since a qualitative assessment of their qualifications is intended to take place through the aforementioned certification contributing in an indirect way to the recognition of their professionalism. The purpose of the current dissertation is to explore whether the quality of the results is ensured through the new certification system of adults trainers' professional competence that is followed in Greece as a means of certifying their professional qualifications.This system's primary aim is an evaluative approach of educational competence certification techniques to take place so that possible deficiencies will be traced and ways of solving probable problems will be proposed contributing thus to a publicly scientific and reasonably well- documented technocratic debate. The chosen method is the qualitative approach, the data collection tool is the interview while the analysis of the results is based on descriptive interpretation. Also intentional sample was used taken from eight trainers who have successfully participated in the educational competence certification procedure. The results of the research prove that the procedure does not ensure credibility of the learning results. As far as the theoretical part of the certification is concerned, the manual quality according to which trainers are assessed, is poor whereas the theoretical part evaluation system does not ensure that the certified candidate acquires and understands the whole material adequately. As for the practical part of the examination, all necessary skills that a trainer needs to have are not assessed whereas many skills on which they are evaluated do not ensure that they belong to the candidate.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής