dc.contributor.advisor | Γεωργόπουλος, Αντώνιος | |
dc.contributor.author | Συμεωνίδη, Ίννα | |
dc.contributor.other | Symeonidi, Inna | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-08-20T05:10:48Z | |
dc.date.available | 2018-08-20T05:10:48Z | |
dc.date.copyright | 2018-07-30 | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.other | ΤΡΑ-ΧΡΗ/2018/00343 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3580 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αλλάξει τα δεδομένα των επιχειρήσεων και των
πολυεθνικών επιχειρήσεων, καθώς και της κοινωνικής ζωής. Οι πολυεθνικές
επιχειρήσεις θα πρέπει να υιοθετήσουν στρατηγικές με βάση αυτές τις νέες συνθήκες
αν θέλουν να είναι πιο ανταγωνιστικές. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να
διερευνήσει την επίδραση που έχουν οι πολυεθνικές επιχειρήσεις στο ηλεκτρονικό
εμπόριο. Έγινε ποιοτική έρευνα ακολουθώντας τη μελέτη περίπτωσης πολυεθνικών
επιχειρήσεων και χρησιμοποιήθηκαν επίσημα στατιστικά στοιχεία. Τα αποτελέσματα
της ανάλυσης δείχνουν ότι οι πολυεθνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τελευταία
δεκαετία όλο και περισσότερο το ηλεκτρονικό εμπόριο στις συναλλαγές τους
προσπαθώντας να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. | el_GR |
dc.format.extent | 93 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Ηλεκτρονικό εμπόριο | el_GR |
dc.subject | e-commerce | el_GR |
dc.title | Η επίδραση των πολυεθνικών εταιριών στο ηλεκτρονικό εμπόριο | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | E-commerce has changed business and multinational business and social life data.
Multinational companies will need to adopt strategies based on these new conditions if
they want to be more competitive. The purpose of this study is to investigate the
impact of multinational companies on e-commerce. Qualitative research was
conducted following the case study of multinational enterprises and official statistics
were used. The results of the analysis show that multinational companies have been
using e-commerce in their business for the last decade, trying to gain competition. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |