Η επίδραση των πολυεθνικών εταιριών στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Επιτομή
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αλλάξει τα δεδομένα των επιχειρήσεων και των
πολυεθνικών επιχειρήσεων, καθώς και της κοινωνικής ζωής. Οι πολυεθνικές
επιχειρήσεις θα πρέπει να υιοθετήσουν στρατηγικές με βάση αυτές τις νέες συνθήκες
αν θέλουν να είναι πιο ανταγωνιστικές. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να
διερευνήσει την επίδραση που έχουν οι πολυεθνικές επιχειρήσεις στο ηλεκτρονικό
εμπόριο. Έγινε ποιοτική έρευνα ακολουθώντας τη μελέτη περίπτωσης πολυεθνικών
επιχειρήσεων και χρησιμοποιήθηκαν επίσημα στατιστικά στοιχεία. Τα αποτελέσματα
της ανάλυσης δείχνουν ότι οι πολυεθνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τελευταία
δεκαετία όλο και περισσότερο το ηλεκτρονικό εμπόριο στις συναλλαγές τους
προσπαθώντας να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.