Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Αντώνιος
dc.contributor.authorΣυμεωνίδη, Ίννα
dc.contributor.otherSymeonidi, Inna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-08-20T05:10:48Z
dc.date.available2018-08-20T05:10:48Z
dc.date.copyright2018-07-30
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2018/00343el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3580
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αλλάξει τα δεδομένα των επιχειρήσεων και των πολυεθνικών επιχειρήσεων, καθώς και της κοινωνικής ζωής. Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις θα πρέπει να υιοθετήσουν στρατηγικές με βάση αυτές τις νέες συνθήκες αν θέλουν να είναι πιο ανταγωνιστικές. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει την επίδραση που έχουν οι πολυεθνικές επιχειρήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Έγινε ποιοτική έρευνα ακολουθώντας τη μελέτη περίπτωσης πολυεθνικών επιχειρήσεων και χρησιμοποιήθηκαν επίσημα στατιστικά στοιχεία. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης δείχνουν ότι οι πολυεθνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τελευταία δεκαετία όλο και περισσότερο το ηλεκτρονικό εμπόριο στις συναλλαγές τους προσπαθώντας να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.el_GR
dc.format.extent93 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel_GR
dc.subjecte-commerceel_GR
dc.titleΗ επίδραση των πολυεθνικών εταιριών στο ηλεκτρονικό εμπόριοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractE-commerce has changed business and multinational business and social life data. Multinational companies will need to adopt strategies based on these new conditions if they want to be more competitive. The purpose of this study is to investigate the impact of multinational companies on e-commerce. Qualitative research was conducted following the case study of multinational enterprises and official statistics were used. The results of the analysis show that multinational companies have been using e-commerce in their business for the last decade, trying to gain competition.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record