Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπούρας, Χρήστος
dc.contributor.authorΕυαγγέλου, Ευάγγελος
dc.contributor.otherEvaggelou, Evaggelos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-07-19T08:36:53Z
dc.date.available2018-07-19T08:36:53Z
dc.date.copyright2018-07-18
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.otherMBA/2018/00610el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3561
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτις μέρες μας, όπου οι περισσότερες επιχειρηματικές δραστηριότητες έχουν παγκόσμια εμβέλεια και οι παγκόσμιες αγορές οδεύουν προς μια συγκλίνουσα κοινότητα ανθρώπων, όπου είναι δυνατή η διάθεση ενός τυποποιημένου προϊόντος με υψηλή ποιότητα και λογική τιμή, οι επιχειρήσεις θα πρέπει για την επίτευξη των στόχων τους να αποκτήσουν παγκόσμια νοοτροπία. Αυτή περιλαμβάνει μεγαλύτερη τυποποίηση προϊόντων στις διαφορετικές χώρες και προϋποθέτει αντίληψη της λειτουργίας της παγκόσμιας οικονομίας, των νομικών, οικονομικών και πολιτισμικών συνθηκών της κάθε αγοράς και του τρόπου αποτελεσματικής σύνθεσης της δράσης στην εγχώρια αγορά με τις δράσεις σε άλλες ξένες αγορές. Στην κατεύθυνση αυτή, η κύρια φροντίδα του παγκόσμιου μάρκετινγκ είναι οι δυσκολίες που δημιουργούν τα διάφορα περιβάλλοντα, αφού μπορεί οι γενικότερες αρχές και οι έννοιες του μάρκετινγκ να ισχύουν παγκοσμίως, ωστόσο το περιβάλλον μέσα στο οποίο εκείνος που ασκεί μάρκετινγκ εφαρμόζει τα διάφορα σχέδια του, μπορεί να μεταβληθεί δραματικά από χώρα σε χώρα και από περιοχή σε περιοχή. Έτσι, ανακύπτει η ανάγκη προσαρμογής του μίγματος μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε μια χώρα, προκειμένου αυτό να είναι συμβατό με το πολιτισμικό περιβάλλον της αγοράς στόχου και τις γενικότερες συνθήκες που επικρατούν εκεί. Αναλύοντας το συγκεκριμένο παράδειγμα του Caprice πάνω σε αυτό το πεδίο διαπιστώνεται ότι η εταιρεία Παπαδοπούλου εναρμονίζεται πλήρως με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις και εφαρμόζοντας την κατάλληλη στρατηγική κατορθώνει να προωθήσει επιτυχώς το συγκεκριμένο προϊόν της στην αγορά του Ντουμπάι.el_GR
dc.format.extentxi, 62 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠαγκόσμιο μάρκετινγκel_GR
dc.subjectGlobal marketingel_GR
dc.subjectΔιεθνείς αγορέςel_GR
dc.subjectInternational marketsel_GR
dc.titleΠώς προωθούμε ένα προϊόν σε παγκόσμιο επίπεδο σε καταναλωτές με διαφορετικές κουλτούρεςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays, where most business activities are global and global markets are moving towards a converging community of people, where standardized products with high quality and reasonable prices are available, businesses should achieve a global culture to achieve their goals. This includes greater standardization of products in different countries, and creates a perception of the functioning of the global economy, the legal, economic and cultural conditions of each market, and the way in which effective action is synthesized on the domestic market by actions in other foreign markets. Based on this, the main concern of global marketing is the difficulties created by the different environments, since the general principles and the concepts of marketing can apply globally, but the environment in which the marketer implements his / her different designs can change dramatically from country to country and from region to region. Therefore, the need to adapt the marketing mix of businesses operating in a country arises in order to be compatible with the cultural environment of the target market and the general conditions prevailing there. Analyzing Caprice's specific example of this field, Papadopoulos is fully in line with modern needs and requirements and, by applying the appropriate strategy, manages to successfully promote its product in the Dubai marketel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record