Πώς προωθούμε ένα προϊόν σε παγκόσμιο επίπεδο σε καταναλωτές με διαφορετικές κουλτούρες
Abstract
Στις μέρες μας, όπου οι περισσότερες επιχειρηματικές δραστηριότητες έχουν παγκόσμια εμβέλεια και οι παγκόσμιες αγορές οδεύουν προς μια συγκλίνουσα κοινότητα ανθρώπων, όπου είναι δυνατή η διάθεση ενός τυποποιημένου προϊόντος με υψηλή ποιότητα και λογική τιμή, οι επιχειρήσεις θα πρέπει για την επίτευξη των στόχων τους να αποκτήσουν παγκόσμια νοοτροπία. Αυτή περιλαμβάνει μεγαλύτερη τυποποίηση προϊόντων στις διαφορετικές χώρες και προϋποθέτει αντίληψη της λειτουργίας της παγκόσμιας οικονομίας, των νομικών, οικονομικών και πολιτισμικών συνθηκών της κάθε αγοράς και του τρόπου αποτελεσματικής σύνθεσης της δράσης στην εγχώρια αγορά με τις δράσεις σε άλλες ξένες αγορές. Στην κατεύθυνση αυτή, η κύρια φροντίδα του παγκόσμιου μάρκετινγκ είναι οι δυσκολίες που δημιουργούν τα διάφορα περιβάλλοντα, αφού μπορεί οι γενικότερες αρχές και οι έννοιες του μάρκετινγκ να ισχύουν παγκοσμίως, ωστόσο το περιβάλλον μέσα στο οποίο εκείνος που ασκεί μάρκετινγκ εφαρμόζει τα διάφορα σχέδια του, μπορεί να μεταβληθεί δραματικά από χώρα σε χώρα και από περιοχή σε περιοχή. Έτσι, ανακύπτει η ανάγκη προσαρμογής του μίγματος μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε μια χώρα, προκειμένου αυτό να είναι συμβατό με το πολιτισμικό περιβάλλον της αγοράς στόχου και τις γενικότερες συνθήκες που επικρατούν εκεί. Αναλύοντας το συγκεκριμένο παράδειγμα του Caprice πάνω σε αυτό το πεδίο διαπιστώνεται ότι η εταιρεία Παπαδοπούλου εναρμονίζεται πλήρως με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις και εφαρμόζοντας την κατάλληλη στρατηγική κατορθώνει να προωθήσει επιτυχώς το συγκεκριμένο προϊόν της στην αγορά του Ντουμπάι.