Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Πώς προωθούμε ένα προϊόν σε παγκόσμιο επίπεδο σε καταναλωτές με διαφορετικές κουλτούρες

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00610.pdf (938.6Kb)
    Date
    2018-05
    Author
    Ευαγγέλου, Ευάγγελος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στις μέρες μας, όπου οι περισσότερες επιχειρηματικές δραστηριότητες έχουν παγκόσμια εμβέλεια και οι παγκόσμιες αγορές οδεύουν προς μια συγκλίνουσα κοινότητα ανθρώπων, όπου είναι δυνατή η διάθεση ενός τυποποιημένου προϊόντος με υψηλή ποιότητα και λογική τιμή, οι επιχειρήσεις θα πρέπει για την επίτευξη των στόχων τους να αποκτήσουν παγκόσμια νοοτροπία. Αυτή περιλαμβάνει μεγαλύτερη τυποποίηση προϊόντων στις διαφορετικές χώρες και προϋποθέτει αντίληψη της λειτουργίας της παγκόσμιας οικονομίας, των νομικών, οικονομικών και πολιτισμικών συνθηκών της κάθε αγοράς και του τρόπου αποτελεσματικής σύνθεσης της δράσης στην εγχώρια αγορά με τις δράσεις σε άλλες ξένες αγορές. Στην κατεύθυνση αυτή, η κύρια φροντίδα του παγκόσμιου μάρκετινγκ είναι οι δυσκολίες που δημιουργούν τα διάφορα περιβάλλοντα, αφού μπορεί οι γενικότερες αρχές και οι έννοιες του μάρκετινγκ να ισχύουν παγκοσμίως, ωστόσο το περιβάλλον μέσα στο οποίο εκείνος που ασκεί μάρκετινγκ εφαρμόζει τα διάφορα σχέδια του, μπορεί να μεταβληθεί δραματικά από χώρα σε χώρα και από περιοχή σε περιοχή. Έτσι, ανακύπτει η ανάγκη προσαρμογής του μίγματος μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε μια χώρα, προκειμένου αυτό να είναι συμβατό με το πολιτισμικό περιβάλλον της αγοράς στόχου και τις γενικότερες συνθήκες που επικρατούν εκεί. Αναλύοντας το συγκεκριμένο παράδειγμα του Caprice πάνω σε αυτό το πεδίο διαπιστώνεται ότι η εταιρεία Παπαδοπούλου εναρμονίζεται πλήρως με τις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις και εφαρμόζοντας την κατάλληλη στρατηγική κατορθώνει να προωθήσει επιτυχώς το συγκεκριμένο προϊόν της στην αγορά του Ντουμπάι.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3561
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013