dc.contributor.advisor | Κλεάνθους, Πάρις | |
dc.contributor.author | Ιωσήφ, Ελισάβετ | |
dc.contributor.other | Iosif, Elisavet | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-07-17T11:10:56Z | |
dc.date.available | 2018-07-17T11:10:56Z | |
dc.date.copyright | 2018-07-17 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.other | MBA/2018/00616 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3550 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Οι εξαγωγές αποτελούν τον καταλληλότερο τρόπο για μια εταιρεία για να διεισδύσει σε μια ξένη αγορά στα πλαίσια της ανάπτυξης και της επιβίωσης της στο ανταγωνιστικό
περιβάλλον. Στις εξαγωγές οι πωλήσεις πραγματοποιούνται μέσω διανομέων ή
εισαγωγέων-αντιπροσώπων σε κάθε ξένη αγορά, αφού πρώτα τα εξαγόμενα προϊόντα προσαρμοστούν ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς ούτως ώστε να καθίστανται ελκυστικά για τους καταναλωτές των συγκεκριμένων αγορών.
Η παρούσα διατριβή διερευνά τις ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν για τη
διεκπεραίωση των εξαγωγών και τους καταλληλότερους τρόπους εξαγωγής του χαλλουμιού της εταιρείας A.P. POLYCARPOU AND SONS FARM LTD στην αγορά της Νοτίου Αφρικής. Στο πρόσφατο παρελθόν δεν επιτρεπόταν η εισαγωγή γαλακτοκομικών
προϊόντων από την Κυπριακή Δημοκρατία στη Δημοκρατία της Νοτίου Αφρικής και η εν λόγω άδεια εισαγωγής εξασφαλίστηκε μόλις πριν από μερικούς μήνες, ως εκ τούτου οι απαιτούμενες ενέργειες και οι κατάλληλοι τρόποι εξαγωγής του εν λόγω προϊόντος στη
συγκεκριμένη αγορά αποτελούν πεδίο έρευνας το οποίο δεν έχει τύχει διερεύνησης στο
παρελθόν.
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή για να αναπτύξει το στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ της επιχείρησης για διείσδυση στην αγορά της Νοτίου Αφρικής προβαίνει σε μελέτη του διεθνούς εμπορίου και των κυπριακών εξαγωγών και σε ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας, σε περιγραφή του μακροπεριβάλλοντος της Νοτίου Αφρικής και του
εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας, και τέλος καταστρώνει το σχέδιο υλοποίησης του πιο πάνω στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ.
Για την εκπόνηση της διατριβής συγκεντρώθηκαν πληροφορίες για την εταιρεία και ειδικότερα για τις δραστηριότητες, τις δυνατότητες, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τους κινδύνους, καθώς και για τους μελλοντικούς στόχους της. Επιπρόσθετα, συγκεντρώθηκαν
πληροφορίες για τις ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν για τις εξαγωγές στη Νότιο
Αφρική μέσα από τη συνέντευξη που λήφθηκε από την CEO της εταιρείας-αντιπροσώπου στη Νότιο Αφρική και έτσι προέκυψε ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ που θα αποτελέσει πρότυπο για τις δραστηριότητες της εταιρείας στη Νότιο Αφρική. | el_GR |
dc.format.extent | ix, 120 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ | el_GR |
dc.subject | Marketing Plan | el_GR |
dc.title | Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης που ασχολείται με την παρασκευή κυπριακών παραδοσιακών γαλακτοκομικών προϊόντων για διείσδυση στην αγορά της Νοτίου Αφρικής | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Exports are the most appropriate method for a company to enter a foreign market in the context of its growth and survival in the competitive environment. In exports, sales are made via distributors or importers on any foreign market, after the exported products
have been adapted to the particularities of each market in order to make them attractive
to the consumers of these markets.
This dissertation explores the steps to be taken to handle exports and the most appropriate ways of exporting the halloumi of A.P. POLYCARPOU AND SONS FARM LTD in South Africa’ s market. Until recently, the import of dairy products from the Republic
of Cyprus into the Republic of South Africa was not allowed and this import license was only granted a few months ago. Therefore, the necessary actions and appropriate ways of exporting the product in question to South Africa’ s market are a research field which has not been explored in the past.
This postgraduate dissertation to develop the company' s strategic marketing plan for entry into South Africa’ s market is conducting a study of international commerce and
exports from Cyprus and a review of the relevant scientific literature, a description of South Africa’ s macroeconomic environment and the company's internal environment.
Finally, it draws up the plan for the implementation of the above strategic marketing plan.
The dissertation compiled information on the company's activities, capabilities,
strengths, weaknesses, opportunities and threats, as well as its future objectives. In addition, further information regarding the actions that must be undertaken for exports to South Africa has been collected through the interview received by the CEO of the company-representative in South Africa which has resulted in an integrated strategic marketing plan that will serve as a model for the company's operations in South Africa. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |