Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ επιχείρησης Boheme Fashion
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2018-05Συγγραφέας
Καλανταρίδης, Αθανάσιος
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα τον σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για την εταιρεία Boheme Fashion την περίοδο 2017 – 2018.
Η Boheme Fashion παράγει και εμπορεύεται γυναικεία ενδύματα στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη, κυρίως στις χώρες της Γερμανίας και Ολλανδίας. Η παραγωγική της μονάδα βρίσκεται στην Βουλγαρία, ενώ η διοίκηση και τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας στην Ελλάδα.
Το σχέδιο μάρκετινγκ που προτείνεται στα πλαίσια της παρούσας εργασίας προέκυψε ύστερα από ενδελεχή έρευνα και ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια.
Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η θεωρητική προσέγγιση του θέματος με αναφορά στη δομή και τη σύνταξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ. Στη συνέχεια αναλύεται η υπάρχουσα κατάσταση της επιχείρησης, μελετώντας τις δυνάμεις - αδυναμίες της, τις ευκαιρίες - απειλές του περιβάλλοντος (SWOT analysis), το εξωτερικό Μάκρο – περιβάλλον της (PESTCD analysis), περιγράφεται η κατάσταση στον κλάδο της ένδυσης, η αγορά, ο υφιστάμενος ανταγωνισμός και το μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Porter. Έπειτα γίνεται προσπάθεια να χρησιμοποιηθούν όλα τα παραπάνω στοιχεία για να καθοριστούν οι κατάλληλες στρατηγικές και να προταθεί το μίγμα μάρκετινγκ που θα μπορούσε να υλοποιηθεί εντός του 2018. Επιπλέον αξιολογούνται οι προτεινόμενες ενέργειες που παρουσιάστηκαν και ελέγχονται τα αποτελέσματά τους. Τέλος, περιγράφονται τα σχέδια δράσης - εναλλακτικές επιλογές της εταιρείας για τις περιπτώσεις μη ομαλής έκβασης των γεγονότων (σχέδια εκτάκτων αναγκών).