dc.contributor.advisor | Λαζαρίνης, Φώτιος | |
dc.contributor.author | Μαρκαντώνη, Θεοδώρα-Αλεξάνδρα | |
dc.contributor.other | Markantoni, Theodwra-Alexandra | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-03-16T09:24:24Z | |
dc.date.available | 2018-03-16T09:24:24Z | |
dc.date.copyright | 2018-03-16 | |
dc.date.issued | 2017-01 | |
dc.identifier.other | ΚΠΣ/2017/00016 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3336 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Σήμερα είναι γνωστό ότι το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού έχει θορυβήσει σημαντικά την διεθνή κοινότητα και διαρκώς λαμβάνονται μέτρα για την αντιμετώπιση του ενώ υπάρχει μία πλούσια επιστημονική βιβλιογραφία που επιχειρηματολογεί αναφορικά με τη συστηματική θυματοποίηση μαθητών στα σχολεία, σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πλέον είναι κοινώς αποδεκτό ότι το δημοτικό σχολείο διαδραματίζει ένα καταλυτικό ρόλο στην ψυχοκοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών και ο ρόλος του εκπαιδευτικού δεν θα πρέπει να περιορίζεται στην στεγνή μετάδοση της γνώσης.
Στόχος αυτής της διατριβής είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση μιας δικτυακής εφαρμογής‐παιχνιδιού (www.bullying.gr) που θα ευαισθητοποιεί τους μαθητές ηλικίας 5 έως 8 ετών για θέματα διαφορετικότητας, θα βοηθήσει του μαθητές να αναγνωρίζουν τέτοια φαινόμενα και θα προλαμβάνει περιστατικά βίας στα σχολεία. Η εφαρμογή έχει ψυχαγωγικό, συνεργατικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα καθώς οι μαθητές καλούνται να παρακολουθήσουν 3 ιστορίες σχολικής βίας και να πάρουν ενεργά μέρος στην εξέλιξή τους, χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά διαδραστικά στοιχεία της. Από τη κατασκευή μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής δεν θα μπορούσαν να μην αναφερθούν και οι παιδαγωγικές θεωρίες στις οποίες στηρίζεται και οι μελλοντικές επεκτάσεις και πιθανές βελτιώσεις. | el_GR |
dc.format.extent | ix, 85 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Educational software | el_GR |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el_GR |
dc.subject | Σχολικός εκφοβισμός | el_GR |
dc.subject | Bullying | el_GR |
dc.title | Δημιουργία διαδραστικής διαδικτυακής εφαρμογής που θα ενημερώνει με παιγνιώδη τρόπο τους μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την σχολική βία και τον εκφοβισμό | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | It is widely known that the phenomenon of bullying has greatly alarmed the international community. Measures are taken constantly to address the problem and there is extensive scientific literature regarding the systematic victimization of students in schools worldwide.
It is now commonly accepted that the primary school plays a catalytic role in the psychosocial and emotional development of children. The role of education should not be limited only to the passing on of knowledge. Even so there is no Greek software or web application either public or private that can inform primary school pupils about this phenomenon and how it should be handled.
The aim of this thesis is the design implementation and evaluation of a web application-game (www.bullying.gr) that will awaken pupils ages 5-8 years on differentiality, thus helping pupils recognize such phenomena and help prevent violence in schools. The application is entertaining, collaborative and also educational as pupils are required to view 3 stories of violence and to actively participate in their development using various interactive elements. Additionally, we must also not fail to mention the pedagogical theories on which it is based. Also future software improvements and extensions. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |