Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Δημιουργία διαδραστικής διαδικτυακής εφαρμογής που θα ενημερώνει με παιγνιώδη τρόπο τους μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την σχολική βία και τον εκφοβισμό

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΚΠΣ-2017-00016.pdf (4.279Mb)
    Ημερομηνία
    2017-01
    Συγγραφέας
    Μαρκαντώνη, Θεοδώρα-Αλεξάνδρα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Σήμερα είναι γνωστό ότι το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού έχει θορυβήσει σημαντικά την διεθνή κοινότητα και διαρκώς λαμβάνονται μέτρα για την αντιμετώπιση του ενώ υπάρχει μία πλούσια επιστημονική βιβλιογραφία που επιχειρηματολογεί αναφορικά με τη συστηματική θυματοποίηση μαθητών στα σχολεία, σε παγκόσμιο επίπεδο. Πλέον είναι κοινώς αποδεκτό ότι το δημοτικό σχολείο διαδραματίζει ένα καταλυτικό ρόλο στην ψυχοκοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών και ο ρόλος του εκπαιδευτικού δεν θα πρέπει να περιορίζεται στην στεγνή μετάδοση της γνώσης. Στόχος αυτής της διατριβής είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση μιας δικτυακής εφαρμογής‐παιχνιδιού (www.bullying.gr) που θα ευαισθητοποιεί τους μαθητές ηλικίας 5 έως 8 ετών για θέματα διαφορετικότητας, θα βοηθήσει του μαθητές να αναγνωρίζουν τέτοια φαινόμενα και θα προλαμβάνει περιστατικά βίας στα σχολεία. Η εφαρμογή έχει ψυχαγωγικό, συνεργατικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα καθώς οι μαθητές καλούνται να παρακολουθήσουν 3 ιστορίες σχολικής βίας και να πάρουν ενεργά μέρος στην εξέλιξή τους, χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά διαδραστικά στοιχεία της. Από τη κατασκευή μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής δεν θα μπορούσαν να μην αναφερθούν και οι παιδαγωγικές θεωρίες στις οποίες στηρίζεται και οι μελλοντικές επεκτάσεις και πιθανές βελτιώσεις.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3336
    Συλλογές
    • Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013