Show simple item record

dc.contributor.advisorΡετάλη, Άννα Καρολίνα
dc.contributor.authorΑδαμίδου, Αγγελική
dc.contributor.otherAdamidou, Aggeliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-21T08:50:50Z
dc.date.available2018-02-21T08:50:50Z
dc.date.copyright2018-02-21
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.otherΣΔΜ/2018/00015el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3267
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣε μία κοινωνία στην οποία επέρχονται συνεχώς αλλαγές σε όλα τα επίπεδα η Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση καλείται να στηρίξει, να ενδυναμώσει και να εφοδιάσει με τις απαραίτητες δεξιότητες, ικανότητες και τα προσόντα τους ενήλικες. Τα στελέχη της και, κυρίως, οι εκπαιδευτές ενηλίκων πρέπει να διαθέτουν τα κατάλληλα προσόντα για να μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις και στις ανάγκες των ενηλίκων. Έτσι ζητήματα όπως ο επαγγελματισμός και η επιμόρφωση των εκπαιδευτών ενηλίκων απασχολούν ολοένα και περισσότερο τους ερευνητές τα τελευταία χρόνια. Για την επιμόρφωση πλέον των ενηλίκων, αλλά και των εκπαιδευτών χρησιμοποιείται, κυρίως, η μέθοδος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τη χρήση της τεχνολογίας. Ωστόσο, δεν έχει γίνει επαρκής διερεύνηση των κινήτρων συμμετοχής των εκπαιδευτών ενηλίκων σε επιμορφωτικά προγράμματα, αν και αποτελεί ένα βασικό ζήτημα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η ανίχνευση των κινήτρων που ώθησαν ενεργούς ή υποψήφιους εκπαιδευτές ενηλίκων να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων. Διεξήχθη ποσοτική έρευνα επισκόπησης με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Το δείγμα ήταν 120 άτομα που παρακολούθησαν εξ αποστάσεως προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτές ενηλίκων φαίνεται να συμμετέχουν σε προγράμματα επιμόρφωσης με σκοπό, κυρίως, την επαγγελματική τους ανέλιξη και την ανανέωση των γνώσεών τους.el_GR
dc.format.extentix, 174 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτές ενηλίκωνel_GR
dc.subjectAdult educatorsel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectDistance educationel_GR
dc.titleΚίνητρα συμμετοχής εκπαιδευτών ενηλίκων σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn a society that is constantly changing Continuing Education is obligated to support, to empower and equip the adults with the necessary abilities, skills and qualifications. Its executives and, in particular, adult educators must be suitably qualified to meet the new requirements and needs of adults. For the past few years there has been an increasing emphasis on subjects like professionalism and training of adult educators from researchers. Nowadays a technology - mediated Distance Learning is mainly used as a method to educate and train adults, as well as adult educators. Several university institutes offer distance education programs for adult educators. However, there has been no adequate investigation of the adult educator‘s motivation to participate in these programs, although it is crucial subject in Adult Education. The purpose of this research is to identify the incentives that motivated active or prospective adult educators to participate in distance education training programs for adult educators. A quantitative survey was conducted using an electronic questionnaire. The sample was 120 individuals who attended distance education programs for adult educators. The current study showed that adult educators (active or candidates) participate in training programs aimed primarily at their professional development and the renewal of their knowledge.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record