Show simple item record

dc.contributor.advisorΣιηνά, Χριστίνα
dc.contributor.authorΠετράκου, Βαρβάρα
dc.contributor.otherPetrakou, Varvara
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-21T06:49:31Z
dc.date.available2018-02-21T06:49:31Z
dc.date.copyright2018-02-20
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.otherΣΔΜ/2018/00017el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3265
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε τη διαδικασία κατάκτησης μίας δεύτερης ή ξένης γλώσσας από ενήλικες. Στο θεωρητικό μέρος επικεντρωθήκαμε στην αναγκαιότητα της εκμάθησης δεύτερης / ξένης γλώσσας σήμερα, στους ατομικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην αποτελεσματική εκμάθησης της γλώσσας - στόχου και στα χαρακτηριστικά των ενηλίκων στη μάθηση που πρέπει να συνυπολογίσει ο εκπαιδευτής στις δραστηριότητες στην τάξη. Επιπλέον, παρουσιάσαμε βασικές μεθόδους διδασκαλίας δεύτερων γλωσσών που ακολουθούν οι εκπαιδευτές, στοιχεία των οποίων άλλοτε ευχαριστούν και άλλοτε κουράζουν τους ενήλικες. Στη συνέχεια, πραγματοποιήσαμε ποιοτική έρευνα (ημιδομημένες συνεντεύξεις) με σκοπό να διαπιστώσουμε πώς η κατάκτηση της ξένης γλώσσας μπορεί να γίνει μια ευχάριστη και αποτελεσματική διαδικασία μέσα στην τάξη. Καταγράψαμε την εμπειρία 4 ενηλίκων που παρακολούθησαν πρόσφατα πρόγραμμα εκμάθησης μίας ξένης γλώσσας σε βασικό επίπεδο. Από τα δεδομένα της έρευνας μάθαμε τί ευνοεί τη συμμετοχή τους σ’ ένα πρόγραμμα διδασκαλίας ξένης γλώσσας, ποιο υλικό, δραστηριότητες ή συνθήκες τους ενθουσιάζουν ή τους κουράζουν αντίστοιχα, πότε νιώθουν ικανοποίηση και επιθυμούν να συνεχίσουν την παρακολούθηση του προγράμματος.el_GR
dc.format.extent90 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠρόγραμμα εκμάθησης ξένης γλώσσαςel_GR
dc.subjectForeign language learning programel_GR
dc.titleΗ κατάκτηση της ξένης ή δεύτερης γλώσσας από ενήλικες εκπαιδευόμενους μέχρι το επίπεδο Β1, του ανεξάρτητου χρήστηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn this postgraduate dissertation we tried to investigate the process of attaining a second or foreign language by adults. In the theoretical part, we focused on today's necessity of learning a second / foreign language, on the individual factors that contribute to the effective learning of the target language and on the special learning characteristics of adults that should be considered by the teacher during the classroom activities. In addition, basic second language teaching methods, with both pleasing and tedious elements were introduced. Then, we conducted a qualitative survey (semi-structured interviews) to see how the attainment of the foreign language can be a pleasant and effective process in the classroom. We have recorded the experience of 4 adults who have recently attended a basic foreign language learning program. From the survey data, we learned which factors encourage their participation in a foreign language teaching program which of the material, activities or conditions are exciting or tedious and when a sense of achievement motivates them to continue with the program.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record