Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠελαγίδης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΠαναγιώτου, Σταύρος
dc.contributor.otherPanagiwtou, Stavros
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-07-10
dc.date.accessioned2012-07-10T10:22:40Z
dc.date.available2012-07-10T10:22:40Z
dc.date.copyright2012-06
dc.date.issued2012-07-10
dc.identifier.otherMBA/2012/00053el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/318
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο θέμα της διπλωματικής αυτής είναι η διερεύνηση κατά πόσο το μοντέλο του Saas BI μπορεί να εφαρμοστεί στην Κύπρο και η δημιουργία ενός μίγματος μάρκετινγκ για την παροχή της υπηρεσίας από τη Cyta. Το μίγμα μάρκετινγκ θα καθοριστεί αφού διερευνηθούν οι λόγοι που θα οδηγούσαν κάποια εταιρεία στην υιοθέτησης μίας λύσης Saas BI καθώς και οι λόγοι που πιθανόν να την απέτρεπαν από την επιλογής μίας λύσης Saas BI. Αφού έγινε καθορισμός της υπηρεσίας Saas BI αναλύθηκαν τα οφέλη που θα έχει η Cyta από την υπηρεσία αυτή καθώς και η χρησιμότητα της υπηρεσίας για τους δυνητικούς πελάτες. Στη συνέχεια έγινε μία ανάλυση της διεθνούς αγοράς. Μετά την ανάλυση της διεθνούς αγοράς έγινε μία έρευνα αγοράς που είχε τρεις βασικούς στόχους. Ο πρώτος στόχος ήταν να αναδειχθούν τα κυριότερα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Saas BI. Ο δεύτερος στόχος ήταν να συγκριθεί η Cyta με μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού οι οποίες πιθανόν να είναι ανταγωνιστές στο Saas BI. Ο τρίτο στόχος ήταν να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα της Cyta έτσι ώστε να τα εκμεταλλευτούμε για την προώθηση του Saas BI. Τα σημαντικότερα αποτελέσματα που βγήκαν από την έρευνα ήταν ότι υπάρχει προβληματισμός για την ασφάλεια των δεδομένων και ότι ο κυριότερος λόγος που θα υιοθετούσαν μία λύση Saas BI είναι το μικρό κόστος συντήρησης. Επίσης φάνηκε ότι οι ερωτηθέντες έδειχναν περισσότερη εμπιστοσύνη στις εταιρείες με τις οποίες έχουν μακροχρόνια συνεργασία. Μετά την έρευνα αγοράς έγινε ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος και παρουσίαση της στρατηγικής. Η ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος έγινε αναλύοντας το μάκρο-περιβάλλον καθώς και το ανταγωνιστικό περιβάλλον με τη χρήση των πέντε δυνάμεων του Porter. Η παρουσίαση της στρατηγικής έγινε αφού παρουσιάστηκε μία SWOT ανάλυση των δυνάμεων, αδυναμιών, προοπτικών και κινδύνων της Cyta. Τέλος λαμβάνοντας υπόψη την έρευνα αγοράς καθώς και την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος δημιουργήθηκε το μίγμα μάρκετινγκ για την παροχή της υπηρεσίας Sass BI από την Cyta. Με κατάλληλες συνεργασίας η παροχή της υπηρεσίας αυτής από την Cyta μπορεί να της αποφέρει σημαντικά έσοδα.el_GR
dc.format.extentiv, 66 σ. πιν. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectSaas BIel_GR
dc.titleΠαροχή Saas BI από τη Cytael_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe theme of this thesis is to investigate whether the model of Saas BI can be applied in Cyprus and the creation of a marketing mix for providing this service from Cyta. The marketing mix will be determined after having explored the reasons that lead a company to adopt a solution Saas BI and reasons that might be deterred by the choice of a solution Saas BI. First the service of Saas BI was defined and then the benefits that will have Cyta from this service and the usefulness of the service to potential customers were analyzed and then there was an analysis of international market. After analyzing the international market, a market survey took place which had three main objectives. The first goal was to highlight the main advantages and disadvantages of Saas BI. The second objective was to compare the Cyta with major foreign companies which are likely to be competitors in Saas BI. The third objective was to emerge the advantages of Cyta so to use them for the promotion of Saas BI. The most significant results of the research show that the responders concern about data security and that the main reason that they would adopt a Saas BI solution is the low maintenance costs. It was also shown that respondents showed more confidence in companies which they have long term cooperation. After the market research, the external environment was analyzed and the strategy was determined. The analysis of the external environment includes the analysis of the macro-environment as the competitive environment using the five forces of Porter. Then the strategy was presented as well as a SWOT analysis of the strengths, the weaknesses, the opportunities and the risks of Cyta. Finally, taking into account the market survey and the analysis of the external environment the marketing mix for service Sass BI from Cyta was created. With proper cooperation the provision of this service can generate significant revenue for Cyta.  el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής