Παροχή Saas BI από τη Cyta
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2012-07-10Συγγραφέας
Παναγιώτου, Σταύρος
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το θέμα της διπλωματικής αυτής είναι η διερεύνηση κατά πόσο το μοντέλο του Saas BI μπορεί να εφαρμοστεί στην Κύπρο και η δημιουργία ενός μίγματος μάρκετινγκ για την παροχή της υπηρεσίας από τη Cyta. Το μίγμα μάρκετινγκ θα καθοριστεί αφού διερευνηθούν οι λόγοι που θα οδηγούσαν κάποια εταιρεία στην υιοθέτησης μίας λύσης Saas BI καθώς και οι λόγοι που πιθανόν να την απέτρεπαν από την επιλογής μίας λύσης Saas BI.
Αφού έγινε καθορισμός της υπηρεσίας Saas BI αναλύθηκαν τα οφέλη που θα έχει η Cyta από την υπηρεσία αυτή καθώς και η χρησιμότητα της υπηρεσίας για τους δυνητικούς πελάτες. Στη συνέχεια έγινε μία ανάλυση της διεθνούς αγοράς.
Μετά την ανάλυση της διεθνούς αγοράς έγινε μία έρευνα αγοράς που είχε τρεις βασικούς στόχους. Ο πρώτος στόχος ήταν να αναδειχθούν τα κυριότερα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Saas BI. Ο δεύτερος στόχος ήταν να συγκριθεί η Cyta με μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού οι οποίες πιθανόν να είναι ανταγωνιστές στο Saas BI. Ο τρίτο στόχος ήταν να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα της Cyta έτσι ώστε να τα εκμεταλλευτούμε για την προώθηση του Saas BI.
Τα σημαντικότερα αποτελέσματα που βγήκαν από την έρευνα ήταν ότι υπάρχει προβληματισμός για την ασφάλεια των δεδομένων και ότι ο κυριότερος λόγος που θα υιοθετούσαν μία λύση Saas BI είναι το μικρό κόστος συντήρησης. Επίσης φάνηκε ότι οι ερωτηθέντες έδειχναν περισσότερη εμπιστοσύνη στις εταιρείες με τις οποίες έχουν μακροχρόνια συνεργασία.
Μετά την έρευνα αγοράς έγινε ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος και παρουσίαση της στρατηγικής. Η ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος έγινε αναλύοντας το μάκρο-περιβάλλον καθώς και το ανταγωνιστικό περιβάλλον με τη χρήση των πέντε δυνάμεων του Porter. Η παρουσίαση της στρατηγικής έγινε αφού παρουσιάστηκε μία SWOT ανάλυση των δυνάμεων, αδυναμιών, προοπτικών και κινδύνων της Cyta.
Τέλος λαμβάνοντας υπόψη την έρευνα αγοράς καθώς και την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος δημιουργήθηκε το μίγμα μάρκετινγκ για την παροχή της υπηρεσίας Sass BI από την Cyta. Με κατάλληλες συνεργασίας η παροχή της υπηρεσίας αυτής από την Cyta μπορεί να της αποφέρει σημαντικά έσοδα.