Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛύτρας, Περικλής
dc.contributor.authorΙωάννου, Γιώτα
dc.contributor.otherIwannou, Giwta
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-07-10
dc.date.accessioned2012-07-10T10:21:02Z
dc.date.available2012-07-10T10:21:02Z
dc.date.copyright2012-06
dc.date.issued2012-07-10
dc.identifier.otherMBA/2012/00055el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/315
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣυνολική Επιβράβευση : Παρακινεί ή αποθαρρύνει τους υπαλλήλους μίας επιχείρησης; Η παρούσα έρευνα αφορά τη συνολική επιβράβευση των εργαζομένων. Σκοπός της έρευνας είναι να παρουσιάσει τα στοιχεία που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η συνολική επιβράβευση μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά για την επιχείρηση. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την πιο πάνω μέθοδο για να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των υπαλλήλων τους. Οι εργαζόμενοι μπορούν να αποδώσουν καλύτερα και να είναι πιο αποτελεσματικοί, όταν καλύπτονται οι οικονομικές και μη οικονομικές τους ανάγκες. Στόχος λοιπόν αυτής της διατριβής είναι να εξετάσει και να τεκμηριώσει το ρόλο που διαδραματίζει η συνολική επιβράβευση στην παρακίνηση των εργαζομένων. Επίσης θα αναφερθούν οι διάφορες μορφές και τα διάφορα είδη επιβράβευσης και αφού αναλυθούν, στόχος είναι να προσδιοριστεί το είδος της επιβράβευσης που μπορεί να επιφέρει τα πιο ικανοποιητικά αποτελέσματα. Για το σκοπό αυτό, διενεργήθηκαν ατομικές σε βάθος συνεντεύξεις στους εργαζομένους του Εκπαιδευτικού Ιδρύματος που έχω επιλέξει. Τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής έδειξαν ότι η εργασία από μόνη της δεν μπορεί να υποκινήσει τους υπαλλήλους. Χρειάζονται κίνητρα έτσι ώστε οι υπάλληλοι να γίνουν περισσότερο παραγωγικοί και ευχαριστημένοι μέσα στο εργασιακό τους περιβάλλον. Ένα άλλο αποτέλεσμα της έρευνας αυτής είναι ότι η οικονομική ανταμοιβή δεν είναι πάντοτε η πιο υποκινητική αμοιβή. Οι συνεντεύξεις ανέδειξαν ότι το σημαντικότερο γι’ αυτούς κίνητρο είναι οι μη οικονομικές ανταμοιβές ανεξάρτητα από τα χρόνια υπηρεσίας τους στο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Ένα κοινό τους στοιχείο είναι η αμεροληψία και η δίκαιη αντιμετώπιση από τους διευθυντές τους. Ωστόσο, έχουν επισημανθεί από την έρευνα αυτή και διαφορές μεταξύ των υπαλλήλων. Οι υπάλληλοι με περισσότερα χρόνια υπηρεσίας θεωρούν σημαντική την αναγνώριση, το σεβασμό, την αυτονομία και την ασφάλεια της εργασίας τους. Από την άλλη, το νέο προσωπικό με λιγότερο από ένα χρόνο υπηρεσίας θεωρεί σημαντικό την ανέλιξη καριέρας, την κατάρτιση, τα ωφελήματα αλλά και τον μισθό. Τέλος, προτάσεις οι οποίες δόθηκαν στο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα όσον αφορά τη συνολική επιβράβευση είναι η ενεργή συμμετοχή των υπαλλήλων στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και στην ανάπτυξη των επιβραβεύσεων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι υπάλληλοι να νιώθουν μέρος της επιχείρησης της οποίας εργάζονται. Μέσω αυτής της συμμετοχής τους οι υπάλληλοι θα είναι παραγωγικότεροι και η επιχείρηση θα επιτύχει τους στόχους της.el_GR
dc.format.extent71σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΔιαχείριση της επιβράβευσηςel_GR
dc.titleΣυνολική επιβράβευση: Παρακινεί ή αποθαρρύνει τους υπαλλήλους μιας επιχείρησης;el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTotal Reward: Does this system motivate or demotivate employees; This research studies the total reward system of the employees in the KES College and aims to present the facts that can lead to a conclusion that total reward can effectively function in the organization. Organizations follow the above method in order to improve the productivity of their employees. Employees can be more productive when their financial and non-financial needs are satisfied. This dissertation also examines and proves the role that total reward plays in motivating employees. We will also examine the different types of total reward and after analyzing the results our goal is to define the type of reward which can prove to have the more efficient and effective result. For this reason, personal in-depth interviews were contacted in the Educational Institution that I have chosen. Results have shown that work itself cannot motivate the employees. Employees need incentives in order to become more productive and satisfied in their working environment. Another result of this research is that financial reward is not always a motivator. Interviews have shown that regardless the years of being employed in the organization; employees considered non-financial rewards to be the most important incentive. A common opinion for both new and old employees is for their managers to treat them fair and objectively. However, there have been also noted some differences between the employees. The ones with the more years in the Institution consider recognition, respect, autonomy and job security as the most important factors. On the other hand, employees with less than a year in the Institution consider important their career development, training, benefits as well as the salary. In conclusion, some recommendations have been suggested to the Educational Institution regarding their total reward system. For example is for their employees to be involved in the decision making process and the development of the reward system. This has as a result for employees to feel part of the organization they are working. Through their involvement, employees will be more productive and the organization will succeed in their goal.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής