Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝούνης, Χρήστος
dc.contributor.authorΖαφειράτος, Ηλίας
dc.contributor.otherZafeiratos, Elias
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-15
dc.date.accessioned2017-09-15T09:31:50Z
dc.date.available2017-09-15T09:31:50Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-09-15
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2017/00306el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3145
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρακίνηση του ανθρώπινου παράγοντα είναι ένα από τα σπουδαιότερα ζητήματα που επικαλείται να αντιμετωπίσει η διοίκηση μίας επιχειρηματικής μονάδας. Είναι ένα ζήτημα μείζονος σημασίας για την διοίκηση διότι η σαφής και πλήρης γνώση του ανθρώπινου παράγοντα προς την κατεύθυνση της παροχής κινήτρων έχει ως αποτέλεσμα την μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας και παραγωγικότητας αυτού δηλαδή αύξηση του κέρδους από την πλευρά της επιχείρησης. Η ανάγκη για παρακίνηση είναι όλο και περισσότερο απαραίτητη στις ημέρες μας λόγω μιας σειράς προβλημάτων και εξελίξεων που επικαλείται να αντιμετωπίσει μία επιχείρηση ή ένας οργανισμός. Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εντοπίσει τις παραμέτρους που κινητοποιούν τον ανθρώπινο παράγοντα και παράλληλα να ανιχνευτούν οι τρόποι, τα μέσα και οι τεχνικές με τις οποίες θα παρακινήσουν το άτομο να γίνει πιο παραγωγικό και αποτελεσματικό στην εργασία του. Για την πραγματοποίηση αυτού του στόχου, αρχικά επιχειρήθηκε η θεωρητική παρουσίαση με τις υπάρχουσες σχετικές θεωρίες οι οποίες αναλύονται για την καλύτερη κατανόηση του θεωρητικού περιεχομένου της έρευνας. Κατόπιν, ακολουθήθηκε έρευνα με την χρησιμοποίηση ερωτηματολογίου το οποίο διανεμήθηκε σε πενήντα άτομα με διαφορετικό εύρος ηλικίας, επιπέδου σπουδών, χρόνια προϋπηρεσίας και θέση στην ιεραρχία προκειμένου να εξαχθούν ορθότερα και χρήσιμα συμπεράσματα. Η έρευνα διεξήχθη τον Ιανουάριο του 2017. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν δείχνουν ότι ο ανθρώπινος παράγοντας μπορεί να παρακινηθεί. Ένας σημαντικός παράγοντας παρακίνησης που αποτυπώθηκε, κατά την έρευνα, είναι οι οικονομικές ανταμοιβές. Ωστόσο, εξίσου σημαντικοί παράγοντες παρακίνησης που σημειώθηκαν και που μπορούν να παρακινήσουν το άτομο το ίδιο σημαντικά είναι ο έπαινος, η ενθάρρυνση, η εκπαίδευση, η θέση- ιεραρχία στην εταιρεία. Αυτό, όμως, που πρέπει να αναφερθεί είναι πως η σχέση της παραγωγικότητας και της απόδοσης με τους οικονομικούς παράγοντες ή με την καριέρα είναι οι ισχυρότεροι παράγοντες κινητοποίησης.el_GR
dc.format.extent79 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectMotivation of employeesel_GR
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Ο ανθρώπινος παράγοντας και η παρακίνησή τουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe inducement of the human factor is one of the most important matters that a business administration of a company has to face. It is a matter of major important for the Administration because full and clear knowledge of the human factor in the direction of providing sales inducement has as a result the increase of his own efficiency and productivity that is to say more increase of profit from the side of the company. The need of inducement is becoming more and more necessary in our days because of a serious of problems and developments that a large corporation or a company is called to face. The purpose of the present research is to track down the parameters which activate the human character and at the same time to find out the manners, the means and also the techniques whereby they will exhort the individual to become more productive and effective in his work. For the realization of this target, the theoretical method was at first tried together with the existing relevant theories which are being analyzed for better understanding of the theoretical content of the research. Then, a research followed by using a questionnaire which was given to fifty people of different ages, level of education, different years of work and position in the company so that more correct conclusions could be got. The research was done in January 2017. The results that came out show that the human factor can be induced. An important factor of the exhortation which came out of the research is the financial rewards. Also, equally important factors for exhortation which where noticed that can exhort the individual in the same way is praise, encouragement, education as well as the position in the company. However, what should be also mentioned is the relation between productivity and rendering with economic factors or by career, both of which I believe are the strongest means of exhortation.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής