Έρευνα ικανοποίησης πελατών: Η περίπτωση των λογιστικών γραφείων
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2017-08-30Συγγραφέας
Φραγκιαδάκης, Παναγιώτης
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή ασχολείται με το θέμα της ικανοποίησης του πελάτη (λογιστή και πελάτη λογιστικού γραφείου) και δημιουργίας αξίας μέσω της διενέργειας μίας έρευνας μελέτης περίπτωσης στα λογιστικά γραφεία και τους πελάτες αυτών στην περιοχή της Λιβαδειάς.
Τα λογιστικά γραφεία αλληλεπιδρούν τόσο με τις δημόσιες υπηρεσίες και με τους πελάτες τους για μεγάλο χρονικό διάστημα και ως αποτέλεσμα ο βαθμός εξάρτησης ποικίλλει. Η στενή συνεργασία έχει τα πλεονεκτήματά της αλλά και τους κινδύνους της. Πρώτον, η στενή συνεργασία απαιτεί πόρους και δεύτερον, η εξάρτηση σε μία μοναδική σχέση, όπως είναι αυτή των λογιστών με το δημόσιο φέρει πάντα κινδύνους όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις αγωνίζονται να βρουν τη χρυσή τομή μεταξύ εξάρτησης και ανεξαρτησίας και να βρουν τρόπους να έχουν μία πιο εποικοδομητική σχέση με τον συνεργάτη τους μέσω της δημιουργίας αξίας. Η δημιουργία αξίας και ικανοποίησης αποτελεί σημαντικό θέμα για τη συνεργασία που μπορεί να έχει μία επιχείρηση με τον πελάτη της. Η έρευνα για τη δημιουργία αξίας και της ικανοποίησης των πελατών έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια αλλά είναι ελάχιστες οι εμπειρικές μελέτες που έχουν διενεργηθεί για να δείξουν πως δημιουργείται αξία και ικανοποίηση στις δραστηριότητες των λογιστικών γραφείων με τους πελάτες τους. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετά την ικανοποίηση των πελατών των λογιστικών γραφείων μέσω της ανάλυσης μιας μελέτης περίπτωσης και ποια είναι τα αποτελέσματα αυτής για το μέλλον των λογιστικών γραφείων.