dc.contributor.advisor | Δημητρίου, Πέτρος | |
dc.contributor.author | Νικολάου, Κατερίνα | |
dc.contributor.other | Nicolaou, Katerina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-08-29 | |
dc.date.accessioned | 2017-08-29T10:46:01Z | |
dc.date.available | 2017-08-29T10:46:01Z | |
dc.date.copyright | 2017-06 | |
dc.date.issued | 2017-08-29 | |
dc.identifier.other | MBA/2017/00529 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3029 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Σε ένα περιβάλλον όπου ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών είναι όλο και πιο έντονος οι εταιρείες προσπαθούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα τους για να εδραιώσουν τη θέση τους στην αγορά και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους. Η ποιότητα των προϊόντων αλλά και η προσφορά τους σε χαμηλές τιμές αποτελούν δύο τρόπους που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να πετύχουν τους στόχους τους. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που φαίνεται διαδραματίζει το δικό του ρόλο είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Στη βιβλιογραφία έχει καταγραφεί ότι η επιλογή του χρώματος του προϊόντος, του λογότυπου και του καταστήματος δεν είναι τυχαίες επιλογές καθώς το χρώμα συνδέεται και επηρεάζει τις αντιλήψεις και τη στάση των ατόμων για τα προϊόντα που πρόκειται να αγοράσουν. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν το καταλληλότερο χρώμα για το προϊόν τους ή για το λογότυπο τους αν έχουν γνώση όσο αφορά τις έννοιες που αποδίδουν στα διάφορα χρώματα οι καταναλωτές και αν γνωρίζουν πως οι αντιλήψεις των ατόμων διαμορφώνονται, επηρεάζονται και καθορίζονται από το χρώμα.
Σε αυτή την εργασία η βασική στόχευση είναι να καταγραφούν οι έννοιες με τις οποίες τα άτομα συνδέουν τα χρώματα καθώς επίσης και η επίδραση που έχουν τα χρώματα στις αντιλήψεις τους, στις προτιμήσεις τους και στην καταναλωτική τους συμπεριφορά. Επίσης, εξετάζεται αν συνδέονται οι προτιμήσεις αυτές με τα προσωπικά χαρακτηριστικά των ατόμων, όπως είναι για παράδειγμα το φύλο, η ηλικία, το επίπεδο εκπαίδευσης και το ύψος του εισοδήματος.
Για να εκπληρωθούν οι βασικοί στόχοι της έρευνας και να απαντηθούν τα ερωτήματα που τίθενται χρησιμοποιείται ένα δείγμα από άτομα που απαντούν σε διάφορες ερωτήσεις που σχετίζονται με τις προτιμήσεις τους για το χρώμα. | el_GR |
dc.format.extent | 58 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Λήψη αγοραστικών αποφάσεων -- Χρώματα | el_GR |
dc.subject | Purchasing decisions -- Colors | el_GR |
dc.title | Τα χρώματα και η επίδραση που έχουν στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In an environment where the competition between the companies is always more intense they try to improve their effectiveness in order to consolidate their place in the market and maximize their profits.
The quality of products but also when they offer them in low prices constitute two ways that the companies use in order to achieve their objectives. Another important factor that is important, are the methods that the companies use in order to promote their products.
In the bibliography, it has been recorded that the color of a product, logo and the choice of a shop are not accidental choices, while the color it is connected and influences the perceptions and the attitude of individuals for the products that are to buy. The companies can select the more suitable color for their product or for their logo if they have knowledge how that attribute in various colors the consumers, and if they know how the perceptions of individuals are shaped, influenced and determined by the color.
In this work the basic aiming is to record the significances with which the individuals connect colors, as well as the effect that has colors in their perceptions, their preferences and in their consuming behavior. Also, it is examined if this connected with their preferences with the personal characteristics of individuals, as are as an example, the sex, the age, the level of education and the height of income.
In order to achieve the main objectives of research and answered the questions that are placed, is used a sample from individuals that answer in various questions that are related with their preferences for the color. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |