Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓρούγιου, Βασιλική
dc.contributor.authorLoizou, Georgios
dc.contributor.otherΛοΐζου, Γεώργιος
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-28
dc.date.accessioned2017-08-28T11:36:02Z
dc.date.available2017-08-28T11:36:02Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-08-28
dc.identifier.otherMBA/2017/00517el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3008
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractThe current master thesis attempts to make a connection between sports, diplomacy and marketing tools to facilitate foreign policy practice, where sport diplomacy could act as the vehicle for the achievement of foreign policy objectives, using marketing tools and techniques. An explanatory research approach was followed, including both qualitative (interviews) and quantitative (questionnaires) research methods, together with marketing tools such as the SWOT and PESTLE analyses. The use of different research methods and techniques used allowed for triangulation of data, increasing the trustworthiness of the results (Guba, 1981, Shenton, 2004, Thomas & Nelson, 2001). Forty-eight participants (Mage = 36.52, SD = 7.39 years) responded to two 5-point Lykert-type scale questionnaires, based on the work of Bainvel (2005) and Feizabadi, Delgado, Khabiri, Sajjadi and Alidoust (2015). Furthermore, eleven individual interviews and informal discussions (Mage = 46.27, SD = 12.56 years) were conducted to explore the different possible aspects οf sport diplomacy. Results indicated that sport could be used both as a political instrument (M = 4.01, SD = 0.71) and diplomatic tool (M = 4.20, SD = 0.77), as well as a social tool (M = 3.63, SD = 0.60) for integration and economic development in a diverse political, cultural and geographical context. In summary, ten specific recommendations for the development and future direction of sport diplomacy strategies are suggested. Furthermore, the current master thesis gives specific directions for future studies and research in the field of sport diplomacy and foreign policy. Ιt lays the foundation for the future use of sport diplomacy as a tool for the promotion of foreign policy, as sport diplomacy has the ability to communicate with a wider audience, increasing people-to-people contacts, facilitating foreign policy and diplomatic practices in developing international relations, promoting economic, trade, business and investment cooperation, as well as cultural, educational and employment opportunities.el_GR
dc.format.extentviii, 75 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑθλητική διπλωματία -- Μάρκετινγκel_GR
dc.subjectSport diplomacy -- Marketingel_GR
dc.titleSport diplomacy: A tool for foreign policyel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να συνδυάσει τον αθλητισμό, τη διπλωματία και εργαλεία μάρκετινγκ για την ενίσχυση της άσκησης εξωτερικής πολιτικής, όπου η αθλητική διπλωματία θα μπορούσε να αποτελέσει το όχημα για την επίτευξη των στόχων της εξωτερικής πολιτικής, με τη χρήση εργαλείων και τεχνικών μάρκετινγκ. Η ερευνητική προσέγγιση, συμπεριέλαβε τόσο ποιοτικές (συνεντεύξεις), όσο και ποσοτικές (ερωτηματολόγια) μεθόδους έρευνας, μαζί με εργαλεία μάρκετινγκ όπως οι μέθοδοι SWOT και PESTLE. H χρήση διαφορετικών ερευνητικών μεθόδων και τεχνικών επέτρεψε την τριγωνοποίηση των δεδομένων, αυξάνοντας την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων (Guba, 1981, Shenton, 2004, Thomas & Nelson, 2001). Σαράντα-οκτώ άτομα (Mηλικία = 36.52, SD = 7.39 χρόνια) ανταποκρίθηκαν σε δύο ερωτηματολόγια με κλίμακα 5-σημείων, βασισμένα στις εργασίες των Bainvel (2005) και Feizabadi, Delgado, Khabiri, Sajjadi και Alidoust (2015). Επιπλέον, έντεκα συνεντεύξεις και ανεπίσημες συζητήσεις (Mηλικία = 46.27, SD = 12.56 χρόνια) πραγματοποιήθηκαν εξετάζοντας τις διάφορες πτυχές της αθλητικής διπλωματίας. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι ο αθλητισμός θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως πολιτικό μέσο (M = 4.01, SD = 0.71) και διπλωματικό εργαλείο (M = 4.20, SD = 0.77), καθώς και ως κοινωνικό εργαλείο (M = 3.63, SD = 0.60) για την κοινωνική ένταξη και την οικονομική ανάπτυξη, σε ένα ευρύ πολιτικό, πολιτισμικό και γεωγραφικό πλαίσιο. Συμπερασματικά, προτείνονται δέκα συγκεκριμένες εισηγήσεις για την ανάπτυξη και μελλοντική κατεύθυνση στρατηγικών αθλητικής διπλωματίας. Ακόμη, η μεταπτυχιακή διατριβή προτείνει συγκεκριμένες κατευθύνσεις για μελέτη και έρευνα στους τομείς της αθλητικής διπλωματίας και της εξωτερικής πολιτικής. Θέτει τα θεμέλια για τη μελλοντική χρήση της αθλητικής διπλωματίας ως εργαλείο προώθησης της εξωτερικής πολιτικής, αφού η αθλητική διπλωματία έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με ένα ευρύτερο ακροατήριο, αυξάνοντας της επαφές σε ατομικό επίπεδο, ενισχύοντας την εξωτερική πολιτική και τις διπλωματικές πρακτικές στην ανάπτυξη διεθνών σχέσεων, προωθώντας την οικονομική, εμπορική, επιχειρηματική και επενδυτική συνεργασία, καθώς και τις πολιτιστικές, εκπαιδευτικές και εργασιακές ευκαιρίες.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής