dc.contributor.advisor | Σωκράτους, Μιχάλης | |
dc.contributor.author | Στυλιανού, Στέλλα | |
dc.contributor.other | Stylianou, Stella | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-08-28 | |
dc.date.accessioned | 2017-08-28T11:35:54Z | |
dc.date.available | 2017-08-28T11:35:54Z | |
dc.date.copyright | 2017-06 | |
dc.date.issued | 2017-08-28 | |
dc.identifier.other | MBA/2017/00518 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3007 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η Εργασιακή Ικανοποίηση αποτελεί το βαθμό στον οποίο οι εργαζόμενοι είναι ευχαριστημένοι από το επάγγελμα τους ή την εργασίας τους. Έχει σχέση με την αίσθηση της επίτευξης των στόχων και την επιτυχίας που έχει ένας εργαζόμενος. Ικανοποίηση σημαίνει όταν κάποιος απολαμβάνει την δουλειά του, είναι αποδοτικός και ανταμείβεται για τις προσπάθειες του. Η Επαγγελματική Ικανοποίηση είναι ένα θέμα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι Διοικήσεις μας.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει και να αξιολογήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την Επαγγελματική Ικανοποίηση των εργαζομένων στην Δημόσια Υπηρεσία. Συγκεκριμένα αναλύθηκαν οι παράγοντες με βάση το Αντικείμενο της Εργασίας, η Αμοιβή – Έπαινος – Σχέσεις Συναδέρφων, ο Προϊστάμενος – Ηγεσία, η Δυνατότητα Προαγωγής – Αξιοποίηση Καθηκόντων και τέλος σε ποιο βαθμό είναι συνολικά ικανοποιημένοι.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά το μήνα Μάρτιο του 2017 και έλαβαν μέρος εργαζόμενοι από διάφορα Τμήματα της Δημόσιας Υπηρεσίας. Η μέθοδος της έρευνας που ακολουθήθηκε είναι ποσοτική, πρωτογενής έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου το οποίο συντάχθηκε από την ερευνήτρια. Για την επεξεργασία και την ανάλυση των δεδομένων των ερωτηματολόγιων έγινε χρήση του προγράμματος Excel της Microsoft Office.
Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε από 115 εργαζομένους εκ του οποίους οι 63 ήταν γυναίκες (54,78%) και οι 52 ήταν άντρες (45,22%).
Επίσης μέσα από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την επαγγελματική ικανοποίηση είναι η αμοιβή σε σχέση με τα καθήκοντα των εργαζομένων, η δυνατότητα για ανέλιξη στην εργασία, τα σεμινάρια ή εκπαίδευση για να βελτιωθούν οι ικανότητες των εργαζομένων, ο έπαινος και η ανταμοιβή από την διοίκηση , η αμοιβή, οι αλλαγές που γίνονται στα καθήκοντα ανά τακτά διαστήματα και οι παροχές που προσφέρονται στους εργαζομένους (αυτοκίνητο, τηλέφωνο κ.α).
Τέλος, ο συνολικός βαθμός επαγγελματικής ικανοποίηση στην εργασίας τους στο παρόν στάδιο και στο μέλλος είναι μέτρια έως πολύ ικανοποιημένοι.
Η παρούσα εργασία αποτελείται από δυο μέρη, το θεωρητικό και το εμπειρικό. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται μια επισκόπηση της βιβλιογραφίας σχετικά με την Επαγγελματική Ικανοποίηση και τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Επίσης παρατίθενται αποτελέσματα σχετικών ερευνών. Στο εμπειρικό μέρος αναφέρεται το δείγμα που εξετάστηκε, τα μέσα συλλογής δεδομένων, η διαδικασία συλλογής και οι στατιστικές τεχνικές (Κεφάλαιο 3). Στο Τέταρτο Κεφάλαιο παρουσιάζεται η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας. Το Πέμπτο Κεφαλαίο αποτελείται από την διεξαγωγή των συμπερασμάτων. Τέλος ολοκληρώθηκε αυτή η εργασία με την παράθεση της βιβλιογραφίας και τα παραρτήματα που περιέχει το ερωτηματολόγιο που δόθηκε στους ερωτώμενους για την διεξαγωγή της έρευνας. | el_GR |
dc.format.extent | ix, 58 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Επαγγελματική ικανοποίηση | el_GR |
dc.subject | Job satisfaction | el_GR |
dc.subject | Ικανοποίηση εργαζομένων -- Δημόσιος τομέας | el_GR |
dc.subject | Employees satisfaction -- Public sector | el_GR |
dc.title | Επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων στη δημόσια υπηρεσία | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Work Satisfaction consists of the degree which shows the satisfaction the employees have with regard to their profession or work. It is related to the feeling of goal accomplishment and the success that an employee has. Satisfaction means that when someone enjoys his work, then he is productive and he is rewarded for his efforts. Work Satisfaction is an issue that is dealt with, by our Administrations, daily.
The purpose of the current assignment is to examine and to evaluate the factors that affect the Work Satisfaction of the employees in Public Service. In particular, the factors have been analysed based on the Object of their Work, the Job’s Reward – Praise – Coworkers’ Relationships, the Manager – Leadership, the Possibility of Promotion – Utilization of Duties and finally up to which degree they are all in total satisfied.
The research was conducted in March 2017 and employees from different Departments of the Public Service have taken part in it. The method of the research that has been used was quantitative, preliminary investigation with the use of a structured questionnaire which was conducted by the researcher. Excel of Microsoft Office has been used for the elaboration and the analysis of the data of the questionnaires.
The questionnaire has been answered by 115 employees of which 63 were women (54.78%) and 52 were men (45.22%).
Furthermore through this research, it was found that the most important factors that affect the work satisfaction are the reward with regard to the employees’ duties, the possibility for the promotion at work, the seminars or the education in order to improve the employees’ skills, the praise and the rewards by the administration, the payment, the changes that take place in the duties on a regular basis and the benefits that are offered to the employees (car, telephone etc.).
Finally, the total degree of work satisfaction varies from moderate to very satisfied.
This assignment consists of two pars, the theoretical and the empirical part. In the theoretical part there is a review of the bibliography with regard to Work Satisfaction and the factors that affect Work Experience. There are also the results of the related researches. The sample that was examined, the means of collecting data, the procedure of collecting data and the statistical techniques are mentioned in the empirical part (Chapter 3). In the Fourth Chapter, the analysis of the research’s results is presented. The Fifth Chapter consists of the presentation of the conclusions. Finally, this assignment is completed with the presentation of the bibliography and the appendix that includes the questionnaire that was given to the participants for the conduct of the research. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |