Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΞεφτέρης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΑδαμάκη, Ευδοκία
dc.contributor.otherAdamaki, Evdokia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-04
dc.date.accessioned2017-08-04T10:45:49Z
dc.date.available2017-08-04T10:45:49Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-08-04
dc.identifier.otherMBA/2017/00513el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2989
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι εκπαιδευτικές μονάδες ως οργανισμοί μπορούν να εφαρμόσουν βασικές αρχές των διοικητικών λειτουργιών της Οικονομικής Επιστήμης. Τα ελληνικά σχολεία είναι κυρίως δημόσιοι φορείς εκπαίδευσης, με ελάχιστες εξαιρέσεις στον ιδιωτικό τομέα. Συνεπώς η διοίκηση που ασκείται σε αυτά, επηρεάζεται από την διοίκηση που ασκείται σε δημόσιους οργανισμούς. Συγκεκριμένοι όροι από την επιστήμη του μάνατζμεντ όπως οργάνωση, προγραμματισμός και σχεδιασμός, διεύθυνση, στελέχωση και έλεγχος βρίσκουν εφαρμογή στην διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων, αναθέτοντας την εύρυθμη λειτουργία της, στον διευθυντή του σχολείου. Στόχος η ποιοτική παρεχόμενη εκπαίδευση που θα έρθει με την αποτελεσματική διοίκηση και ηγεσία στον οργανισμό ή το ίδρυμα. Το σχολείο λειτουργεί σχεδιασμένα με συγκεκριμένους θεσμούς και κανόνες. Σύγχρονες θεωρίες διοίκησης και ηγεσίας μπορούν να εφαρμοστούν σήμερα στις σχολικές μονάδες. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει υποστεί πλήθος θεσμικών και διοικητικών αλλαγών προκειμένου να εναρμονιστεί με άλλα προοδευτικά εκπαιδευτικά συστήματα. Η ιστορία της εκπαιδευτικής διοίκησης στην Ελλάδα έχει δείξει ότι ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός των εργασιών από τα ανώτατα στελέχη των αρμοδίων για την παιδεία, γίνεται με συλλογικές και δημοκρατικές ενέργειες . Οι προσπάθειες όλων αυτών των μεταρρυθμιστών, είναι να σχεδιάζουν την εκπαίδευση και να την προσαρμόζουν στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας.el_GR
dc.format.extent116 σ. 30 εκ,el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτική ηγεσίαel_GR
dc.subjectEducational leadershipel_GR
dc.titleΔιοίκηση και ηγεσία στις εκπαιδευτικές μονάδεςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractEducational Units are organizations which can employ the basic management principles of Economical Science. Greek schools nowadays correspond mainly to public service units, with only some minor exceptions in the private sector. Therefore, school management is influenced by the general rules of the public sector management. Specific terms found in the scientific field of management, as e.g. organizing, schedule and planning, leadership, casting and control, are also used for educational units management, relying their functionality on the school principal. The efficient management and administration of an organization or a foundation aims to provide exceptional education as a result. School performance needs to follow specific laws and regulations. Modern management and leadership theories can be applied on school units nowadays. The Greek education system has been through numerous institutional and administration reforms in order to be brought in line with other progressive educational systems. The history of educational management in Greece indicates that the highest rank executives who are responsible for education can appropriately plan and address relevant tasks through collective and democratic actions. These reformers’ efforts intend to effectively design education and adjust it to the modern society requirements.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής