Show simple item record

dc.contributor.advisorΚωστέα, Ελένη
dc.contributor.authorΓεωργίου, Χριστιάνα
dc.contributor.otherGeorgiou, Christiana
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-07-25
dc.date.accessioned2017-07-25T10:43:37Z
dc.date.available2017-07-25T10:43:37Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-07-25
dc.identifier.otherMBA/2017/00507el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2920
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο κύριο θέμα της μελέτης μας είναι η υποκίνηση του ανθρώπινου δυναμικού, τα κίνητρα και η αξιολόγηση των κινήτρων που εφαρμόζονται στους εργαζομένους από τους εργοδότες και η σημασία τους. Φαίνεται ότι πλέον η σημασία που δίνεται στα κίνητρα των εργαζομένων από τους εργοδότες επιφέρει αποτελέσματα οπότε και εκεί στηρίζουν την μισθοδοσία τους αρκετές φορές. Το πεδίο της έρευνας και οι περιπτώσεις προσαρμόζονται στο λιανεμπόριο της Κύπρου και κυριότερα στα μικρά καταστήματα πωλήσεων προϊόντων μη τρόφιμου(ένδυση, υπόδηση, ηλεκτρικά, οικιακά). Γενικότερα οι τύποι επιβράβευσης που προσφέρονται είναι είτε χρηματικοί είτε μη χρηματικοί, μηνιαία ή σε μεγαλύτερα διαστήματα μέχρι ετήσια αλλά επιπλέον τα τελευταία χρονιά έχουν αρκετή αύξηση τα βραβεία διασκέδασης από διάφορους εργοδότες. Σε όλους τους τομείς ο εργαζόμενος για να αποδώσει το μέγιστο των δυνατοτήτων του χεριάζετε επιπλέον ενεργοποίηση του αισθήματος, ικανοποίησης των αναγκών του για απόδοση στην εργασία μέσα από αλλά κίνητρα. Αυτά τα κίνητρα και οι πρακτικές είναι που αναζητεί ο κάθε εργοδότης για να πετύχει η επιχείρηση του στο κομμάτι της αποδοτικότητας του παράγοντα ανθρώπινο δυναμικό με απώτερο στόχο να βελτιώσουν τις ομάδες τους. Η αναφορά μας σε θεωρίες και σχέδια κινήτρων που εφαρμόζονται παγκοσμίως γίνετε κυρίως βιβλιογραφικά και από αρθρογραφία. Η αγορά της Κύπρου προσφέρει μεν κίνητρα στους εργαζομένους όμως τα δείγματα είναι τόσο μικρά και οι εργοδότες που προσφέρουν πλήρη εξέλιξη των κινήτρων αυτών είναι περιορισμένοι οπότε και το δείγμα μας μικρό. Επιπλέον η παρακίνηση των εργαζομένων αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού, αφού συνδικάζετε με την ανθρώπινη συμπεριφορά και απόδοση των εργαζομένων μιας επιχείρησης. Πέραν από τα οφέλη του εργοδότη πρωταγωνιστής στις πιο κάτω περίπτωση είναι ο εργαζόμενος, οι ανάγκες του πέραν από τις υποχρεώσεις και η τοποθέτηση ιδεών για βελτίωση της προσφοράς και της ζήτησης της αγοράς. Σημαντικό ρολό στην διατήρηση της παραγωγικότητας είναι η ομαλοποίηση της ψυχολογίας του εργασιακού χώρου και αυτό επιτυγχάνετε με τα καταλληλά κίνητρα χρηματικά και μη χρηματικά. Ο εργαζόμενος ζει σήμερα μέσα σε μια περίοδο ύφεσης, πίεσης και αστάθειας και αισθάνεται ολοκληρωμένος όταν οι συνθήκες εργασίας του (ωράριο εργασίας, χαμηλό βασικό μισθό) τον ικανοποιούν, όταν νιώθει ότι αυτό που προσφέρει αναγνωρίζετε, όχι μόνο με χρηματικές επιβραβεύσεις αλλά και υπό την γενική συμπεριφορά των ανωτέρων, υπάλληλων ή ιδιοκτήτων. Νιώθει την ανάγκη να μην είναι παθητικός και απλά ένα κομμάτι στην αλυσίδα παραγωγής, αλλά να είναι ενεργό κομμάτι και το πιο σημαντικό σε ένα σύνολο. Για την εκπόνηση ανάτρεξα σε ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία αλλά και αρθρογραφία και σε αρκετά σημεία χρησιμοποιήθηκαν διαδικτυακές πληροφορίες μέσα από επίσημες ιστοσελίδες οργανισμών.el_GR
dc.format.extentviii, 37 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectMotivation of employeesel_GR
dc.titleΠρογράμματα κινήτρων απόδοσης εργαζομένων λιανεμπορίου μόδαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractOur research focused on the motivation of the Human factor of an organization and the incentives for people. Most of the companies give a lot of effort to build up a good motivation scheme and sometimes main part of the salary is based on bonuses. Mainly we will concentrate on the retail market of small nonfood stores (sometimes franchises) for clothes and apparels or equipment. The structure of every company has a lot of ways to motivate their employees, starting with money or even entertainment. In all sectors people to work out the maximum of their capacity need the activation of the feeling to work for their company though rewards. These right rewards is what the employer is looking for and try to have the best mixture to reach the maximum their teams can achieve. Cyprus companies in retail sector offers to their employees some incentives but the samples are small and companies with complete rewards schemes are limited. Human resources motivation to have positive results is not only materialized rewards but also psychology issue. Above the employer benefits main factor is people and the ideas to keep them happy and active. Most of the people have only the basics and live under pressure their life and feel happy when working conditions are enough to relax them and his work recognized from their bosses. Needs to be active and not passive part of the group. Our reference to specific theories and motivation schemes that apply globally are summarized in our survey through bibliography and arthrography.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record