Show simple item record

dc.contributor.advisorΔιλμπέρη, Αθηνά
dc.contributor.authorΤζούμα, Μαρία
dc.contributor.otherTzouma, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-03-01
dc.date.accessioned2017-03-01T09:39:34Z
dc.date.available2017-03-01T09:39:34Z
dc.date.copyright2017-01
dc.date.issued2017-03-01
dc.identifier.otherMBA/2017/00492el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2834
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια σημαντική αύξηση στον τομέα της παροχής υπηρεσιών. Στην κατεύθυνση αυτή έχουν οδηγηθεί και τα πολυτελή ξενοδοχεία στην ελληνική αγορά. Η παροχή άριστης ποιότητας αποτελεί ένα μέσο προκειμένου τα πολυτελή ξενοδοχεία να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να βελτιώσουν την απόδοσή τους. Συνεπώς, η παροχή άριστης ποιότητας είναι σημαντική παράμετρος για την ευημερία τους. Τα πολυτελή ξενοδοχεία προκειμένου να φέρουν σε πέρας την αποστολή τους πρέπει να καταφέρουν να επιβιώσουν και να είναι ανταγωνιστικά απέναντι στον μεγάλο αριθμό πολυτελών ξενοδοχείων που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Τα διοικητικά στελέχη καλούνται να ανταποκριθούν στην πρόκληση αυτή σε μια πολύ δύσκολη οικονομική περίοδο, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Επομένως, απαιτείται η εφαρμογή του Μάρκετινγκ στις εν λόγω επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών με σκοπό την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Το ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ προσπαθεί να κατανοήσει τις ανάγκες του πελάτη προσφέροντας υπηρεσίες με τα χαρακτηριστικά που είναι επιθυμητές από τους επισκέπτες. Αποτέλεσμα της παροχής της ποιοτικής υπηρεσίας είναι η ικανοποίηση του πελάτη που οδηγεί σε θετικές συμπεριφορικές προθέσεις όπως η πρόταση του ξενοδοχείου σε τρίτους και η επαναλαμβανόμενη επίσκεψή του. Η μεθοδολογία της διατριβής στηρίχθηκε σε πρωτογενή ποιοτική έρευνα με τη χρήση της προσωπικής συνέντευξης σε διοικητικά στελέχη τριών πολυτελών ξενοδοχείων και ειδικότερα ενός μεγάλου καταλύματος ξενοδοχειακής αλυσίδας (Electra Athens Palace), ενός boutique ξενοδοχείου (New Hotel) και ενός συνεδριακού ξενοδοχείου (Domotel Kastri). Τέλος, από την ανάλυση των συνεντεύξεων διαπιστώθηκε ότι τα διοικητικά στελέχη των πολυτελών ξενοδοχείων προσπαθούν να διατηρήσουν και τα καταφέρνουν την ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες καθώς κύριο μέλημα τους είναι η ικανοποίηση των πελατών τους και η διατήρηση αυτών.el_GR
dc.format.extent65 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectService qualityel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.titleΟ ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών στην ικανοποίηση των πελατών: Μελέτη για τα πολυτελή ξενοδοχεία στην ελληνική αγοράel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn recent years we have witnessed a significant increase in the service sector. This is the direction which the luxury hotels are taking in the Greek market. Providing the highest quality is a means to luxurious hotels to enhance their competitiveness and improve their performance. Therefore, the provision of high quality is an important parameter for their welfare. In order to carry out their mission, the luxury hotels should be able to survive and compete against the large number of luxury hotels that exist in the Greek market. Managers should respond to this challenge in a very difficult economic period, providing high quality services. Therefore the implementation of marketing is required to these service companies with a view to providing quality services. The hotel Marketing tries to understand customer’s needs by offering services with the characteristics that are desired by visitors. Result of the provision of quality service is the customer satisfaction that leads to positive behavioral intentions as the proposal of the hotel to third parties and the repeated visit. The methodology of this thesis was based on primary qualitative research using the personal interview the managers of three luxury hotels and especially a large hotel chain facility (Electra Athens Palace), a boutique hotel (New Hotel) and a conference hotel (Domotel Kastri). Finally, the analysis of the interviews revealed that the managers of luxury hotels strive to maintain and manage the quality of services as their primary concern is the satisfaction of their customers and the maintenance of them.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record