Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών στην ικανοποίηση των πελατών: Μελέτη για τα πολυτελή ξενοδοχεία στην ελληνική αγορά

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2017-00492.pdf (444.3Kb)
    Date
    2017-03-01
    Author
    Τζούμα, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια σημαντική αύξηση στον τομέα της παροχής υπηρεσιών. Στην κατεύθυνση αυτή έχουν οδηγηθεί και τα πολυτελή ξενοδοχεία στην ελληνική αγορά. Η παροχή άριστης ποιότητας αποτελεί ένα μέσο προκειμένου τα πολυτελή ξενοδοχεία να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να βελτιώσουν την απόδοσή τους. Συνεπώς, η παροχή άριστης ποιότητας είναι σημαντική παράμετρος για την ευημερία τους. Τα πολυτελή ξενοδοχεία προκειμένου να φέρουν σε πέρας την αποστολή τους πρέπει να καταφέρουν να επιβιώσουν και να είναι ανταγωνιστικά απέναντι στον μεγάλο αριθμό πολυτελών ξενοδοχείων που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Τα διοικητικά στελέχη καλούνται να ανταποκριθούν στην πρόκληση αυτή σε μια πολύ δύσκολη οικονομική περίοδο, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Επομένως, απαιτείται η εφαρμογή του Μάρκετινγκ στις εν λόγω επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών με σκοπό την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Το ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ προσπαθεί να κατανοήσει τις ανάγκες του πελάτη προσφέροντας υπηρεσίες με τα χαρακτηριστικά που είναι επιθυμητές από τους επισκέπτες. Αποτέλεσμα της παροχής της ποιοτικής υπηρεσίας είναι η ικανοποίηση του πελάτη που οδηγεί σε θετικές συμπεριφορικές προθέσεις όπως η πρόταση του ξενοδοχείου σε τρίτους και η επαναλαμβανόμενη επίσκεψή του. Η μεθοδολογία της διατριβής στηρίχθηκε σε πρωτογενή ποιοτική έρευνα με τη χρήση της προσωπικής συνέντευξης σε διοικητικά στελέχη τριών πολυτελών ξενοδοχείων και ειδικότερα ενός μεγάλου καταλύματος ξενοδοχειακής αλυσίδας (Electra Athens Palace), ενός boutique ξενοδοχείου (New Hotel) και ενός συνεδριακού ξενοδοχείου (Domotel Kastri). Τέλος, από την ανάλυση των συνεντεύξεων διαπιστώθηκε ότι τα διοικητικά στελέχη των πολυτελών ξενοδοχείων προσπαθούν να διατηρήσουν και τα καταφέρνουν την ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες καθώς κύριο μέλημα τους είναι η ικανοποίηση των πελατών τους και η διατήρηση αυτών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2834
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013