Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΒασιλειάδου, Βασιλική
dc.contributor.otherVasileiadou, Vasiliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-02-13
dc.date.accessioned2017-02-14T07:27:22Z
dc.date.available2017-02-14T07:27:22Z
dc.date.copyright2016-12
dc.date.issued2017-02-14
dc.identifier.otherMBA/2016/00486el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2781
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ R. David Lankes είχε πει: “Bad libraries build collections, good libraries build services, great libraries build communities”, που μπορεί να μεταφραστεί ως «οι κακές βιβλιοθήκες χτίζουν συλλογές, οι καλές δημιουργούν υπηρεσίες, οι μεγάλες βιβλιοθήκες χτίζουν κοινωνίες». Έχουν γραφτεί πάρα πολλά για τη σημασία που έχουν οι βιβλιοθήκες στην κοινωνία μας. Η σημασία μιας καλής βιβλιοθήκης είναι τεράστια ειδικά όταν πρόκειται για ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες, οι χρήστες των οποίων είναι κυρίως νέοι άνθρωποι που είναι το μέλλον μιας κοινωνίας. Οι χρήστες αυτοί είναι σε ένα κομβικό σημείο της ζωής τους όπου εργάζονται για την προετοιμασία της επαγγελματικής τους καριέρας αλλά ταυτόχρονα είναι σε μια ηλικία που δημιουργούν την προσωπικότητά τους. Αυτοί που στα πανεπιστήμιά τους υπάρχει μια καλή βιβλιοθήκη έχουν σαφέστατο πλεονέκτημα αφού μέσω αυτής μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες και γνώση για ότι τους απασχολεί. Τι σημαίνει όμως «μια καλή βιβλιοθήκη»; Αν μιλήσουμε συγκεκριμένα για τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες, σίγουρα δεν αρκεί η προσφορά της βιβλιοθήκης σε υλικό. Η βιβλιοθήκη πρέπει να είναι σε θέση να παρέχει στους φοιτητές σειρά υπηρεσιών που να τους διευκολύνουν στις αναζητήσεις τους. Επιπλέον η βιβλιοθήκη πρέπει να είναι εύχρηστη και φιλική και να κάνει τον χρήστη να εμπνέεται από τη χρήση της. Σε αυτή τη μελέτη διερευνούμε ακριβώς αυτό: πόσο πραγματικά ικανοποιημένοι νοιώθουν οι χρήστες των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Λευκωσίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια ανασκόπηση της βιβλιογραφίας όσο αφορά το θέμα της μέτρησης ικανοποίησης γενικά και ειδικότερα της ικανοποίησης χρηστών βιβλιοθηκών. Επίσης γίνεται μια έρευνα στην θεωρία γύρω από το θέμα της μέτρησης ικανοποίησης. Εξετάζονται οι βασικοί ορισμοί, συστήματα και μοντέλα μέτρησης και διάφορες τεχνικές που χρησιμοποιούνται για το θέμα αυτό. Η μεθοδολογία της έρευνας αυτής εξετάζεται στο τρίτο κεφάλαιο. Γίνεται μια παρουσίαση του όλου σχεδιασμού της έρευνας από το ερωτηματολόγιο, τον πληθυσμό της έρευνας καθώς και τη μέθοδο δειγματοληψίας που θα εφαρμοστεί. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων παρουσιάζεται στο κεφάλαιο 4. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της έρευνας αναλύονται ως προς την ιδιότητα των χρηστών, τα δημογραφικά τους στοιχεία, τον βαθμό χρήσης της βιβλιοθήκης τους και την μέτρηση της ικανοποίησης τους. Τέλος, στο κεφάλαιο 5 παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας και δίνονται συγκεκριμένες προτάσεις βελτίωσης γενικά και για την κάθε βιβλιοθήκη ξεχωριστά.el_GR
dc.format.extent84 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση χρηστών -- Πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες -- Λευκωσίαel_GR
dc.subjectUser satisfaction -- Academic libraries -- Nicosiael_GR
dc.titleΣύγκριση του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών στις βιβλιοθήκες κρατικών και ιδιωτικών πανεπιστημίων της Λευκωσίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractR. David Lankes once said: “Bad libraries build collections, good libraries build services, great libraries build communities”. A lot has been written about the importance of libraries in today’s society. The importance of a good library is even greater when we are dealing with an academic library whose users are mostly young people who are the future of the society. These users are at a critical point in their lives at which they are preparing for their professional career and at the same time building and developing their personalities. Those whose universities have good libraries process a clear advantage since from those libraries that can drain the information and knowledge for anything that concerns them. But is does really a “good library”? If we focus on academic libraries, each library has to offer much more than simply reading material. The library should be in a position to provide the users with a collection of services to facilitate their inquiries. Furthermore it should be user friendly and inspire its use. In this study we investigate exactly that: how much the users are satisfied by the the academic libraries in Nicosia. In Chapter 2 a review of the bibliography regarding customer satisfaction in general and specifically library user satisfaction is outlined Chapter 3 deals with the underluyng theory regarding the measurement of satisfaction. We examine the basic terminology, systems and models of measurement and various techniques that are used for this purpose. The methodology of this survey is examined in Chapter 4. In this chapter we outline the complete process from the design of the questionnaire, the survey population as well as the sampling method. Data analysis is presented in Chapter 5. According to the design of the survey the data is analysed with regard to the user capacity, demographics, the amount of library usage and of course user satisfaction. Finally, in Chapter 6, the conclusions of the survey are presented along with suggestions for improvement in general as well as suggestions for each of the libraries.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής