Show simple item record

dc.contributor.advisorΘαλασσινός, Ελευθέριος
dc.contributor.authorΤασούλα, Αγγελική
dc.contributor.otherTasoula, Aggeliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-13
dc.date.accessioned2016-10-07T08:41:16Z
dc.date.available2016-10-07T08:41:16Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-10-07
dc.identifier.otherMBA/2016/00457el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2676
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτη μεταπτυχιακή διατριβή που ακολουθεί, περιγράφονται έννοιες σχετικά με τις στρατηγικές και το μάρκετινγκ που ακολουθούν οι επιχειρήσεις. Η προστασία του περιβάλλοντος και η πράσινη στάση της Ευρώπης για χρήση φιλικότερων καυσίμων προς το περιβάλλον, επηρεάζουν τον κλάδο της ενέργειας. Η ενεργειακή βιωσιμότητα της Ελλάδας σε συνδυασμό με την γεωγραφική της θέση στην Ευρώπη, παίζουν σημαντικό ρόλο στην ενεργειακή ασφάλεια και ανεξαρτησία της Ευρώπης από τους παρόχους ενέργειας του κόσμου. Η Εταιρεία Παροχής Αερίου Αττικής (ΕΠΑ Αττικής) δραστηριοποιείται στον κλάδο της ενέργειας και είναι μοναδική εταιρεία που παρέχει αέριο στην Αττική. Η εξέλιξη και ανάπτυξη εταιρείας είναι πολύ σημαντική, καθώς ο κλάδος της ενέργειας επηρεάζει και επηρεάζεται άμεσα από την οικονομία της χώρας. Διαπιστώνοντας πόσο σημαντική είναι η πορεία της επιχείρησης, αναλύεται η Επιχειρησιακή Στρατηγική Ανάπτυξη της ΕΠΑ Αττικής και το μίγμα μάρκετινγκ. Η διείσδυση στην αγορά και η ικανοποίηση των πελατών, είναι πρωταρχικός στόχος της εταιρείας, ως αποτέλεσμα εφαρμόζονται σημαντικά προωθητικά προγράμματα, με σκοπό την προσέλκυση πελατών. Επιπλέον, η εταιρεία επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό της, για άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση, ώστε να κρατάει τους πελάτες της ικανοποιημένους. Όσον αφορά την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής της ΕΠΑ Αττικής, πραγματοποιήθηκε έρευνα, μέσω ερωτηματολογίου, για τη διερεύνηση της ικανοποίησης των καταναλωτών της. Επιπλέον αναλύθηκαν οι χρηματοοικονομικοί δείκτες και έγινε σύγκριση με την ΕΠΑ Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας, δείχνουν πως οι πελάτες είναι αρκετά ικανοποιημένοι από την εταιρεία και το φυσικό αέριο. Αντίστοιχα, η χρηματοοικονομική ανάλυση, Ίδιων προς ξένων, είναι υψηλός και η ρευστότητα της εταιρείας σε καλό επίπεδο. Η εταιρεία μπορεί να καλύψει όλες τις υποχρεώσεις της δίχως να έχει λειτουργικό πρόβλημα. Βάσει όσων προαναφέρθηκαν, καταλήγουμε πως η Στρατηγική Ανάπτυξη και το μίγμα μάρκετινγκ της ΕΠΑ Αττικής, έχουν οδηγήσει την εταιρεία σε μια επιτυχημένη πορεία μέσα στον κλάδο της ενέργειας.el_GR
dc.format.extentvii, 92 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγική ανάπτυξη -- ΕΠΑ Αττικήςel_GR
dc.subjectDevelopment strategy -- EPA Attikisel_GR
dc.titleΗ στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής (ΕΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn the following M. dissertation, concepts about business strategic and marketing are described. The protection of the environment and the "green" tendency of Europe about friendlier fuels forward the environment; affect the energy sector. Greece’s Energy sustainability combined with its geographical position in Europe, play a major role in Energy Security and Europe’s independence from the World Providers. Attikis Gas Supply Company (EPA Attikis) operates within the Energy sector and is the only one that provides gas to Attica. The company’s evolution and development is very important; as the energy sector influence’s and is influenced by the country’s economy. Therefore, EPA’s Attikis Development Strategy and marketing mix is analyzed. The market penetration and customer satisfaction is the primary objective of the Company; as a result, significant promotional programs take place in order to attract customers. Moreover, the Company invests in human resources to achieve immediate and high qualityservicesinordertokeeptheircustomerssatisfied. In order to evaluate the effectiveness of EPA Attikis Strategy a research was conducted through a questionnaire; to investigate the consumers’ satisfaction. Furthermore, financialindicatorswereanalyzedanda comparisontookplace betweenEPAAttikisand EPA Thessaloniki. The research’s results show that customers are considerably satisfied with the Company and natural gas. Moreover, according to the financial analysis the Company seems to be also is in a very good level. The debt ratio is low and the liquidity of the Company high. Therefore, the company is able to cover all its obligations without having any operational problems. From the above, we conclude that EPA Attikis Strategic Development and marketing mix; haveledthecompanytoasuccessfulcareerintotheenergysector.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record