Η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας παροχής φυσικού αερίου Αττικής (ΕΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ)
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2016-10-07Συγγραφέας
Τασούλα, Αγγελική
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Στη μεταπτυχιακή διατριβή που ακολουθεί, περιγράφονται έννοιες σχετικά με τις στρατηγικές και το μάρκετινγκ που ακολουθούν οι επιχειρήσεις. Η προστασία του περιβάλλοντος και η πράσινη στάση της Ευρώπης για χρήση φιλικότερων καυσίμων προς το περιβάλλον, επηρεάζουν τον κλάδο της ενέργειας. Η ενεργειακή βιωσιμότητα της Ελλάδας σε συνδυασμό με την γεωγραφική της θέση στην Ευρώπη, παίζουν σημαντικό ρόλο στην ενεργειακή ασφάλεια και ανεξαρτησία της Ευρώπης από τους παρόχους ενέργειας του κόσμου.
Η Εταιρεία Παροχής Αερίου Αττικής (ΕΠΑ Αττικής) δραστηριοποιείται στον κλάδο της ενέργειας και είναι μοναδική εταιρεία που παρέχει αέριο στην Αττική. Η εξέλιξη και ανάπτυξη εταιρείας είναι πολύ σημαντική, καθώς ο κλάδος της ενέργειας επηρεάζει και επηρεάζεται άμεσα από την οικονομία της χώρας. Διαπιστώνοντας πόσο σημαντική είναι η πορεία της επιχείρησης, αναλύεται η Επιχειρησιακή Στρατηγική Ανάπτυξη της ΕΠΑ Αττικής και το μίγμα μάρκετινγκ. Η διείσδυση στην αγορά και η ικανοποίηση των πελατών, είναι πρωταρχικός στόχος της εταιρείας, ως αποτέλεσμα εφαρμόζονται σημαντικά προωθητικά προγράμματα, με σκοπό την προσέλκυση πελατών. Επιπλέον, η εταιρεία επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό της, για άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση, ώστε να κρατάει τους πελάτες της ικανοποιημένους.
Όσον αφορά την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής της ΕΠΑ Αττικής, πραγματοποιήθηκε έρευνα, μέσω ερωτηματολογίου, για τη διερεύνηση της ικανοποίησης των καταναλωτών της. Επιπλέον αναλύθηκαν οι χρηματοοικονομικοί δείκτες και έγινε σύγκριση με την ΕΠΑ Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας, δείχνουν πως οι πελάτες είναι αρκετά ικανοποιημένοι από την εταιρεία και το φυσικό αέριο. Αντίστοιχα, η χρηματοοικονομική ανάλυση, Ίδιων προς ξένων, είναι υψηλός και η ρευστότητα της εταιρείας σε καλό επίπεδο. Η εταιρεία μπορεί να καλύψει όλες τις υποχρεώσεις της δίχως να έχει λειτουργικό πρόβλημα.
Βάσει όσων προαναφέρθηκαν, καταλήγουμε πως η Στρατηγική Ανάπτυξη και το μίγμα μάρκετινγκ της ΕΠΑ Αττικής, έχουν οδηγήσει την εταιρεία σε μια επιτυχημένη πορεία μέσα στον κλάδο της ενέργειας.