Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧατζηαντώνης, Αντώνης
dc.contributor.authorΤσιρώνη, Θάλεια
dc.contributor.otherTsironi, Thalia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-20
dc.date.accessioned2016-09-20T08:46:42Z
dc.date.available2016-09-20T08:46:42Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-09-20
dc.identifier.otherΠΕΣ/2016/00237el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2645
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο εμπλουτισμός τεχνολογιών καθώς και μεθόδων διδασκαλίας προγραμματισμού για παιδιά. Έχουμε προβεί σε ανασκόπηση και σύγκριση των συστημάτων διδασκαλίας στις χώρες Ελλάδα, Κύπρο και Αγγλία. Επίσης έχουμε ανατρέξει σε υλικό και μεθόδους διδασκαλίας προγραμματισμού για παιδιά από το Code Club (Code Club, 2016) και άλλες πηγές και κάναμε μετάφραση και προσαρμογή επιλεγμένων μαθημάτων στα Ελληνικά. Αρχικά γράφουμε για το πρόγραμμα Scratch και ορισμένες από τις βασικές έννοιες που χρησιμοποιούνται μέσα σε αυτό. Στη συνέχεια αφού κάναμε δόμηση, έγινε ανατροφοδότηση των νέων μαθημάτων σε μαθητές 2 τμημάτων από Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο. Παρουσιάζουμε την κατάσταση που επικρατούσε κατά την έναρξη των μαθημάτων σε αυτά τα παιδιά της έκτης Δημοτικού και αναφέρονται οι γνώσεις των μαθητών πάνω στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, στη χρήση υλικού και στην υλοποίηση λογισμικού. Γίνεται μία περιγραφή των μαθημάτων και του υλικού που παρουσιάστηκε στους μαθητές, με επεξηγήσεις για τη λειτουργία και τη χρησιμότητα των σεναρίων ενεργειών και τον τρόπο επίλυσης κάθε έργου. Στο τέλος αναπτύσσουμε αξιολόγηση του ανωτέρω στόχου βασισμένοι σε ερωτηματολόγιο και στον τρόπο δράσης των μαθητών εντός των μαθημάτων.el_GR
dc.format.extent161 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectScratchel_GR
dc.subjectΔιδασκαλία προγραμματισμούel_GR
dc.subjectProgramming teachingel_GR
dc.titleΑξιολόγηση και εμπλουτισμός μεθόδων διδασκαλίας προγραμματισμού για παιδιά με χρήση Scratchel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this master thesis is the enrichment of technologies and teaching methods, regarding programming for children. We have reviewed and compared the educational systems of Greece, Cyprus and England. We have also reviewed material and teaching methods from the Code Club (Code Club, 2016) and other sources. A selection of lessons were adapted and translated to the Greek language. We begin this thesis by presenting the Scratch program and its basic concept. Next we organize the structure and get feedback about the new lessons from the students of 2 different classes of a public elementary school. We present the condition in which the students were in the beginning of the courses and reference the students’ general knowledge of computers as well as hardware and software. We make a description of the courses and the content that was presented to the students, with explanations of the function and usefulness of Scratch scripts and the way each project is solved. We conclude by evaluating the previously mentioned target, based on questionnaires that the students answered and the way they acted during the courses.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής