Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΜΕΤ)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΜΕΤ)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Αξιολόγηση και εμπλουτισμός μεθόδων διδασκαλίας προγραμματισμού για παιδιά με χρήση Scratch

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΕΣ-2016-00237.pdf (2.404Mb)
    Date
    2016-09-20
    Author
    Τσιρώνη, Θάλεια
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο εμπλουτισμός τεχνολογιών καθώς και μεθόδων διδασκαλίας προγραμματισμού για παιδιά. Έχουμε προβεί σε ανασκόπηση και σύγκριση των συστημάτων διδασκαλίας στις χώρες Ελλάδα, Κύπρο και Αγγλία. Επίσης έχουμε ανατρέξει σε υλικό και μεθόδους διδασκαλίας προγραμματισμού για παιδιά από το Code Club (Code Club, 2016) και άλλες πηγές και κάναμε μετάφραση και προσαρμογή επιλεγμένων μαθημάτων στα Ελληνικά. Αρχικά γράφουμε για το πρόγραμμα Scratch και ορισμένες από τις βασικές έννοιες που χρησιμοποιούνται μέσα σε αυτό. Στη συνέχεια αφού κάναμε δόμηση, έγινε ανατροφοδότηση των νέων μαθημάτων σε μαθητές 2 τμημάτων από Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο. Παρουσιάζουμε την κατάσταση που επικρατούσε κατά την έναρξη των μαθημάτων σε αυτά τα παιδιά της έκτης Δημοτικού και αναφέρονται οι γνώσεις των μαθητών πάνω στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, στη χρήση υλικού και στην υλοποίηση λογισμικού. Γίνεται μία περιγραφή των μαθημάτων και του υλικού που παρουσιάστηκε στους μαθητές, με επεξηγήσεις για τη λειτουργία και τη χρησιμότητα των σεναρίων ενεργειών και τον τρόπο επίλυσης κάθε έργου. Στο τέλος αναπτύσσουμε αξιολόγηση του ανωτέρω στόχου βασισμένοι σε ερωτηματολόγιο και στον τρόπο δράσης των μαθητών εντός των μαθημάτων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2645
    Collections
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΜΕΤ)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013