Show simple item record

dc.contributor.advisorΘεοδοσίου, Μάριος
dc.contributor.authorΠαπαμιχαήλ, Κατερίνα
dc.contributor.otherPapamichael, Katerina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-19
dc.date.accessioned2016-09-19T08:21:45Z
dc.date.available2016-09-19T08:21:45Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-09-19
dc.identifier.otherMBA/2016/00434el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2630
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι βιβλιοθήκες διαδραματίζουν θεμελιώδη ρόλο στην κοινωνία και μπορούμε να πούμε ότι είναι οι πύλες προς την γνώση και τον πολιτισμό. Με τις υπηρεσίες που προσφέρουν δημιουργούν ευκαιρίες για μάθηση, δίνουν την υποστήριξη στην εκπαίδευση, στην παιδεία, και στην έρευνα. Ακόμα μπορεί να βοηθήσουν στην διαμόρφωση των νέων ιδεών και προοπτικών. Χωρίς την ύπαρξη των βιβλιοθηκών, θα ήταν δύσκολη η προώθηση της έρευνας και της ανθρώπινης γνώσης, ώστε να διατηρηθεί για τις μελλοντικές γενιές η συσσώρευση της γνώσης και της πολιτιστικής κληρονομιάς του κόσμου. Πολύ απλά, οι βιβλιοθήκες είναι ένα μέσο το οποίο προφέρει πρόσβαση στη γνώση. Στη σύγχρονη κοινωνία όπου η παραγωγή πληροφορίας είναι σε αυξημένους ρυθμούς τόσο σε έντυπη αλλά και σε ηλεκτρονική μορφή, η συγκέντρωση όλων αυτών των πληροφοριών την καθιστά την οργάνωση αλλά και την παροχή των υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης στους χρήστες επιτακτική ανάγκη. Η Κυπριακή Βιβλιοθήκη έχει σαν στόχο τη δημιουργία και υποστήριξη ενός αξιόπιστου περιβάλλοντος όπου θα υπάρχει η πρόσβαση στην πληροφόρηση. Στην παρούσα διατριβή αρχικά αναφέρονται οι έννοιες των υπηρεσιών και της ποιότητας γενικά στη συνέχεια θα αναπτύξουμε τα εργαλεία μέτρησης της ποιότητας μετά γίνεται αναφορά στο μοντέλο μέτρησης της ποιότητας όπου χρησιμοποιείται στις βιβλιοθήκες. Στην συνέχεια βλέπουμε κάποια προγράμματα βελτίωσης της ποιότητας και πως εφαρμόζονται στις Βιβλιοθήκες. Στην συνέχεια γίνεται η ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης στην Κυπριακή Βιβλιοθήκη με την ανάλυση SWOT. Ακολούθως, γίνεται παρουσίαση της έρευνας που έχει γίνει, και των αποτελεσμάτων της ως προς την ικανοποίηση των χρηστών από την ποιότητα των παρερχομένων υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης. Τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα και υποβάλλονται κάποιες εισηγήσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών.el_GR
dc.format.extent70 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚυπριακή Βιβλιοθήκη -- Ικανοποίηση χρηστώνel_GR
dc.subjectCyprus library -- Users satisfactionel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectService qualityel_GR
dc.titleΈρευνα ικανοποίησης χρηστών Κυπριακής Βιβλιοθήκηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractLibraries play a fundamental role in society and easily can be said that are the gateways to knowledge, culture and civilization. The services that a library offers create opportunities for learning, and absolutely support the education, literacy, and research. Furthermore, can help shape new ideas and perspectives. In a world without libraries would be difficult to promote research and human knowledge or keep accumulating knowledge and cultural heritage of the world for future generations. Quite simply, libraries offer a means by which we can gain access to knowledge. In our modern society whereas production of information, for both paper and electronic form, is increasing rapidly, the concentration of the comprehensive information makes the organization and the provision of library services, imperative to users. The Cyprus Library aims to create and support a reliable environment where a user can have an easy and friendly access to information. In this thesis we firstly describe the concepts of service and quality in general. Then we develop the quality measurement tools, and next observe how the quality measurement model is implemented in libraries. Following, we mention some quality improvement programs and how applicable are to libraries. Next is the analysis of the current situation in Cyprus Library with the SWOT analysis. In an additional step, we present the research and the results that we came out with, in terms of user satisfaction with the quality of the library services provided. Finally, we present the results and conclusions, followed by some suggestions made in order to improve the Library services.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record